Bench på Intels 2G SSD.

Permalänk
Medlem

Ville bara påpeka att alla borde köra med 1000 Mb istället för 100 Mb i testet. Såg att det var lite blandat nämligen.

Visa signatur

i7-4790K | Noctua NH-D14 | ASUS Z97-A | Geforce 780 GTX | Samsung 850 PRO 512GB | Plextor M3PRO 128 GB | Fractial Design XL | MacBook Pro Retina 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ridder
Mitt moderkort är dock inget vidare, men hade varit kul om vi kommit fram till var det skiljer sig.

Kör du 2st Velicoraptor i Raid 0?

Jao jag kör setupen i min sign, ingen överklockning eller något och kör 2st Velociraptor direkt på Asus Strikers inbyggda raid!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av undelete
Ville bara påpeka att alla borde köra med 1000 Mb istället för 100 Mb i testet. Såg att det var lite blandat nämligen.

Gör ingen större skillnad för mig, 1000mb är i princip för att utöka testtiden för att kunna få en jämnare medel då fluktuation kan påverka vid lägre storlekar!

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Gör ingen större skillnad för mig, 1000mb är i princip för att utöka testtiden för att kunna få en jämnare medel då fluktuation kan påverka vid lägre storlekar!

Exakt, men jag tyckte att det sade sig självt Maybe I was wrong.

Visa signatur

i7-4790K | Noctua NH-D14 | ASUS Z97-A | Geforce 780 GTX | Samsung 850 PRO 512GB | Plextor M3PRO 128 GB | Fractial Design XL | MacBook Pro Retina 13"