Permalänk
Medlem

Prissättning av laptop

God natt SweC.
Jag har bestämt mig för att försöka sälja min laptop som är en HP Compaq nx7300. Vad tror ni jag skulle kunna få för den? Jag har Windows Vista Home Basic 32 bit. Den är väl ett par år gammal men knappt använd så den är i mycket fint skick

Endast seriösa svar känns väl lite uttjatat att säga, alla vill ju ändå ha seriösa svar så!

Permalänk
Medlem

Du kanske får 2000 kr för den.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Max 2000 kr.

Visa signatur

Dator 1: Amd 940 3.0 ghz / Gigabyte GA-MA790X-UD3P / 8gb 1333mhz / XFX 5770 1gb / Fractal Design Tesla 550w / Western Digital 500gb / Fractal Design Core 3000
Dator 2: Amd FX6300 3,5ghz / CM Hyper 212 EVO / ASUS M5A78L-M/USB3 / 8gb 1333mhz / Powercolor 6870 1gb / Corsair AX 750W / Samsung F3 500gb / A-Data SSD Pro 128gb / Fractal Desgin Arc Mini

Permalänk
Medlem

Okej, bra. Hade inte räknat med mer än så. Sätter nog ut den för 3000kr på blocket till en början

Permalänk

skicket har tyvärr väldigt lite att göra med datorer numera.
Det är åldern som bestämmer.

Och det du har just nu är tyngre än en netbook men presterar ungefär likadant.
Så en netbook - lite pengar avdragen för vikten och storleken så hamnar du på 2000 ungefär.

Om du inte vill sälja den så är sånna datorer annars rätt ok till filmuppspelning till TV:n om man inte har kopplat en annan till TV:n redan.

Själv kör jag en 6200 som Media-dator som jag sätter igång för filmer osv.

Visa signatur

Vattenkyld AMD 955 och ATI 4890 xXx
inbyggd i ett Armor chassie

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellgore666
skicket har tyvärr väldigt lite att göra med datorer numera.
Det är åldern som bestämmer.

Och det du har just nu är tyngre än en netbook men presterar ungefär likadant.
Så en netbook - lite pengar avdragen för vikten och storleken så hamnar du på 2000 ungefär.

Om du inte vill sälja den så är sånna datorer annars rätt ok till filmuppspelning till TV:n om man inte har kopplat en annan till TV:n redan.

Själv kör jag en 6200 som Media-dator som jag sätter igång för filmer osv.

Alltså, jag räknar ju med att få runt 2000 kr för den. Men jag lägger ut den för 3000 eftersom det är blocket, så är det prutbart oxå