Permalänk
Medlem

Inget att göra i sommar!

Jag har inget att göra i sommar!
Har ni några förslag?
Det skall helst kostnadsfritt.
Det får gärna vara roliga saker, men tråkiga går också bra.

Sysslor hittills:

  • Gymma

  • Onlinekurs i matte inför högskoleutbildning

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk
Medlem

Re: Inget att göra i sommar!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gusIII
Jag har inget att göra i sommar!
Har ni några förslag?
Det skall helst kostnadsfritt.
Det får gärna vara roliga saker, men tråkiga går också bra.

Sysslor hittills:

  • Gymma

  • Onlinekurs i matte inför högskoleutbildning

Det går ju att festa, bada, ta en cykelsemester.

Permalänk
Avstängd

Träna (styrke, cykla, simma, marsch, springa, krypa, klättra,...) och läs någon bok ute i solen.

Lite "småjobb" kan ju vara schysst också för cash.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk

Fiska såklart!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Vet att du vill att det ska vara kostnadsfritt men; Köp en Loaded Dervish (longboard) och ut och åk, varje dag, med hörlurarna på med favoritmusiken. Det är oslagbart! .... och kostnadsfritt, iaf. efter att du köpt brädan!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

Fasen vad sugen man blev efter den filmen!

Vad kostar en sån?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TroNi
Fasen vad sugen man blev efter den filmen!

Vad kostar en sån?

3449 Kronor http://lifeonaboard.jetshop.se eller http://www.kahalani.se
Men det är så värt. Ingen annan bräda jag provat har så go känsla. Den är grymt mjuk så det är riktigt skönt att pumpa och så i svängarna. Dessutom är den grymt låg så det känns som att sväva över marken när man åker.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Ni haver gifvit mig sunda idéer.

Tyvärr tror jag att ett sådant där åkdon blir svårt med tanke på min rådande ekonomi.

Men biblioteket var en fin idé.

Fiskeutrustning har jag, så det får det också bli.

"Småjobb" letas det febrilt efter!

För er som vill studera finns det gratis MIT kurser online!

http://ocw.mit.edu/OcwWeb/web/home/home/index.htm

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk
Avstängd

du kan runka din väg in i Guiness rekord bok !

Permalänk

Jag funderar på att pröva mig igenom hela "Höga Nord".
Blomma för dagen frön är next up.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Må hända att det är för sent men någon ritkig sommarkurs? det ger dig rätt till studiebidrag också

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tino
Må hända att det är för sent men någon ritkig sommarkurs? det ger dig rätt till studiebidrag också

De flesta har nog redan börjat, men jag tror man fortfarande kan hoppa med!

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Testa att baka!
Det brukar jag göra för att få tiden att gå och att bli glad när man åstadkommer något som arbetslös

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Jobba festival!

Du får massa nya polare, coola arbetsuppgifter, soft lugn funktionärscamping, och mat iaf en gång per dag! Festivalarmband får du ju gratis också

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x86
Jobba festival!

Du får massa nya polare, coola arbetsuppgifter, soft lugn funktionärscamping, och mat iaf en gång per dag! Festivalarmband får du ju gratis också

Hur gör man för att få ett sånt jobb? Verkar riktigt nice!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Hur gör man för att få ett sånt jobb? Verkar riktigt nice!

man brukar kunna skicka ett mail till informationen och fråga ifall de behöver fler funktionärer, vilket de till 90% alltid behöver

Permalänk
Medlem

jobba?

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem

sola, sammtidigt som du läser en god bok som du tex lånat av en kompis, morsan, farsan, brorsan...
små jobb borde oxå gå att fixa.

städa upp hemma och möblera om och gör en trevlig stämmning om du inte redan har det vill säga.

leta efter skrot som du kan fixa, bygga ihop något med om du gillar sådant.

glöm inte: den enes död den andres bröd...eller nått åt det hållet!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Vet att du vill att det ska vara kostnadsfritt men; Köp en Loaded Dervish (longboard) och ut och åk, varje dag, med hörlurarna på med favoritmusiken. Det är oslagbart! .... och kostnadsfritt, iaf. efter att du köpt brädan!

Måste man ju upp igen sen jue! >: /

Nej, men bildhantering, renderingsprogram av allehanda slag, programmering, lära sig rita och sketcha.. Finns många inomhusaktiviteter också. Tänk på det!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Hur gör man för att få ett sånt jobb? Verkar riktigt nice!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slayzor
man brukar kunna skicka ett mail till informationen och fråga ifall de behöver fler funktionärer, vilket de till 90% alltid behöver

Som Slayzor säger Annars jobbar jag med och på en hel del festivaler i sommar så vill du ha mer info eller om du vill söka är det bara att skicka ett PM så hjälper jag dig!

Det är det roligaste sommarnöjet jag haft i alla fall, utan tvekan. 80% av min nuvarande bekantskapskrets är folk jag från början jobbat festival med!

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

Läs en bok! Ska själv ner o köpa Aldrig fucka upp, då ettan var ruggigt bra. Även "The Game" av neil strauss är tung. Bokserien, "pojken som kallades det" är även att rekommendera.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x86
Som Slayzor säger Annars jobbar jag med och på en hel del festivaler i sommar så vill du ha mer info eller om du vill söka är det bara att skicka ett PM så hjälper jag dig!

Det är det roligaste sommarnöjet jag haft i alla fall, utan tvekan. 80% av min nuvarande bekantskapskrets är folk jag från början jobbat festival med!

Hoppar in lite här med Brukar det vara någon åldersgräns på funktionärerna? 18+ eller något?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Ska själv ner o köpa Aldrig fucka upp

Det gör du rätt i! Den är lika bra, om inte bättre än den första.

Permalänk
Medlem

Ge dig ut och spring!
Gjorde jag precis, i åska, ösregn och HAGEL!

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NickePicke
Hoppar in lite här med Brukar det vara någon åldersgräns på funktionärerna? 18+ eller något?

Inom säkerhet(dvs nästan allt ) så är det artonårsgräns pga försäkringar och arbetstider... Men det finns grejjer att göra för folk under också.

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

Experimentera med droger.

Lär dig nått nytt?

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Känner ingen knarkare.

Ny syssla några dagar.

Festival!!!

Fast det varar ju inte så länge.

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk
Medlem

Du kan ju alltid välta midsommarstänger, det är ju rätt tid för det nu.

Visa signatur

WS: [i5 2500k@4.5ghz, 16gb ram, HD6870]@Win 7 / Debian
Laptop: [Samsung 700Z5C-S02]
@Win 8

Om du har smak för elektronisk musik: soundcloud.com/skepth

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dibbqwaz
Du kan ju alltid välta midsommarstänger, det är ju rätt tid för det nu.

Tillverka och resa dem är roligare.

Nu i dagarna har man världens chans att gå runt och samla tomburkar och bli rik som ett troll på muppen.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.