Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk

Drar ihop sig nu och fortfarande inget mail här inte. Kommer det bara dyka upp i Origin? Kommer det nåt mail under dagen? Man börjar smått undra nu ju.
Nya drivern är i alla fall på plats och jag känner mig redo

Ok, såg på twitter precis att betamailen kommer imorgon cool.
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design R3 | MSI P67A GD55 REV B3 | I5 2500K | 8GB 1600Mhz CL8 | MSI GTX 580 TWIN FROZR II | Corsair HX 850W 80+ | Antec KÜHLER H2O 920 | Intel SSD 510 120GB | 1TB Western Digital Caviar |
BenQ TFT 24" XL2410T 120hz | Samsung 22" | QPAD 5K Pro Gaming Mouse | Razer Lycosa Gaming Keyboard | Logitech 5.1 |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Lewander:

Pingen som visas ingame i BC2 stämmer inte, den är fortfarande helt buggad, pingen du ser i server listan stämmer. Jag brukar ha typ 30 i ping på server listan och 100 + ingame, 30 stämmer...

Det är för att den inte visar ping..

Citat:

High pings even on local game servers. We're actually showing game latency instead of ping.

This is basically how far behind the client is compared to the server. We try to keep the server a small portion in front of the clients so they in most cases can use replicated data until they get the next ghost update from the server. If they get a lag spike they will start predicting the state when they run out of information, however, the basic idea is to smooth out the experience compared to everything having to be corrected when the predictions are slightly off.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Fan också, jag förhandsbokade på webhallen, verkar inte som att man kommit med på den tidiga betan.. kollade nyss origin nu och erbjudandet om tidig beta gällde till och med igår.. :/

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Hedersmedlem

Mina damer och herrar, wookies, campers och fanboys - nu har vi nått tråds ände!

Nu när betan är nära så är det dags att få igång forumdelen för Battlefield på riktigt. Den här tråden har blivit för aktiv och för stor. Som ni märker frågas samma frågor om och om igen p g a att tråden växer för snabbt.

Alla som vill diskutera BF3 i någon form hänvisas nu till subforumet "Battlefield", där denna tråd nu ligger.

Nu under beta-testet tycker jag att vi på SweClockers ska bli de som skriver de bästa, mest detaljerade buggrapporterna och ge konstruktiv kritik. Glöm inte att rapportera buggarna till DICE via beta-forumet på Battlelog, och inte bara klaga här på vårt forum!
Även om det kan verka sent så kan vi faktiskt påverka slutprodukten, och spelet kommer patchas många gånger, så det är aldrig för sent att föreslå förbätttringar!

Vi ses på slagfältet!

*Tråd låst*