skrämen blir svart då å då

Permalänk
Medlem

skrämen blir svart då å då

Tjo det är något som har börjat hända nu plötsligt, jag vet inte vad de är för fel :S

Ibland när jag spelar eller kollar på film så blir skärmen svart för någon sekund och kommer tillbaks? ja vet inte när det händer, men de även hänt i cs1.6 så... de är nog inte något med att grafikkortet får arbeta för mycke :S

är det skärmen som inte pallar eller är det grafikkortet som håller på att säga hejdå?? fast kortet är ju inte mer än 1½ år gammalt :S dett borde inte dö ÄN?

Jag har dammsugit, har normal klock och den har inte vart överklockad, tempsen är fin fina 40idle 49load om inte mindre tillomed

Skärm: Samsung SyncMaster 205BW
Grafikkort: Gainward Bliss (fabriköverklockad) 7950gt 256mb

skärmen kan det inte vara för den har vart med på en annan dator tidigare som man också har spelat på utan problem så... men vem vet den kanske inte vill ha upplösning 1280x1024@75hz... eller köras i 75hz men ja ska inte ändra till 60...

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Avstängd

Pröva att gå mellan olika kompabilitetslägen som Win har.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

hmm borde inte va något för jag har XP och kör spel som kom ut innan vista...

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

någon me någon lösning?

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

Testa en annan kabel.

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D