Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Klipp och klistra med Iphone 3.0

Permalänk
Melding Plague

Klipp och klistra med Iphone 3.0

Nästa version av Iphones operativsystem kommer med flera efterlängtade nyheter, bland annat kopiera och klistra in samt MMS.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Dessa nyheter trodde jag redan fanns.
Dock så kan man störa sig nått så in i bomben på mobiler o mp3 osv när man inte kan routera bilden eller zomma in eller liknande kan göra en galen.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Svinigt att behöva betala bara för att man har touch -.-

Det jag hade önskat var flash, vore så jävla grymt att ha det på touchen.

Permalänk
Hedersmedlem

nice!

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Dessa nyheter trodde jag redan fanns.
Dock så kan man störa sig nått så in i bomben på mobiler o mp3 osv när man inte kan routera bilden eller zomma in eller liknande kan göra en galen.

Jag kan då både snurra och zooma bilder på både min touch och på min iphone

Citat:

Ursprungligen inskrivet av wannabeee
Det jag hade önskat var flash, vore så jävla grymt att ha det på touchen.

Njea, det vore det nog inte, värdelös batteritid och kraschig webbläsare :/

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

Hade för mig att det var en ny iPhone som skulle släppas i Juni?
eller är det endast iPhones OS 3.0? eller kan det vara både och?

För jag hade tänkt vänta med iPhone och köpa den nya som enligt min kompis skulle komma i Juli (annonseras i Juni) men om det nu endast är det nya OS:et så är det ju ingen idé att vänta

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeeper
Hade för mig att det var en ny iPhone som skulle släppas i Juni?
eller är det endast iPhones OS 3.0? eller kan det vara både och?

För jag hade tänkt vänta med iPhone och köpa den nya som enligt min kompis skulle komma i Juli (annonseras i Juni) men om det nu endast är det nya OS:et så är det ju ingen idé att vänta

Det är endast OS. Det går dock rykten om en ny Iphone läckta bilder

Permalänk
Medlem

iPhone börjar mer och mer närma sig att bli en normalt utrustad smartphone. Gillar att Apple går i rätt riktning ibland. Eftersom telefonen nu verkar ha stöd för A2DP kan till och med jag använda den. Ska överväga ett köp, tror jag.

Permalänk

"iPhone börjar mer och mer närma sig att bli en normalt utrustad smartphone"

Normalt utrustad smartphone? Syftar du på mms? Dom kollegor som har iPhone använder dom betydligt smartare än "normala" smartphones. Tycker det är tråkigt att fler tillverkare inte ser till att matcha Apples OS som fortfarande är överlägset, och då inkluderar jag dom nya lurarna som släpps snart.

Sätter 200 spänn på att det knappast blir någon vidare ökning på sålda telefoner även om dom nu får stöd för MMS. Folk har enbart använt det för att hacka på Apple vilket ter sig väldigt löjligt.

Visa signatur

"You know what's fun to do? Rent an adult movie, take it home, record over it with The Wizard of Oz, then return it so the next guy that rents it is thinking. 'When is this Dorothy chick going to get naked?'"
- Mark Pitta

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Domifuling
"iPhone börjar mer och mer närma sig att bli en normalt utrustad smartphone"

Normalt utrustad smartphone?

Sant. Normalt utrustad mobiltelefon vore kanske bättre.

Katten paste, A2DP, MMS är sånt man förväntar sig av vilken telefon som helst, hittade nyligen en palm från 1998 och t.o.m. den kunde kopiera och klistra

Känns som detta borde funnits med vid första lanseringen.

Permalänk
Medlem

Mycket trevlig nyhet må jag säga Dock har man ju det där redan, via jailbrake. Men kul att man inte behöver jailbrakea längre!

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av echo
Sant. Normalt utrustad mobiltelefon vore kanske bättre.

Katten paste, A2DP, MMS är sånt man förväntar sig av vilken telefon som helst, hittade nyligen en palm från 1998 och t.o.m. den kunde kopiera och klistra

Känns som detta borde funnits med vid första lanseringen.

Glömt tillägga en grej.

Kopiera och klistra har jag aldrig sett som en nyttig sak att använda i en telefon, aldrig känt behovet av det när jag använt min iphone 3G, a2dp ser jag inte heller som något självklart, aldrig känt behovet själv av det alls. Och vet ingen som jag känner som ser det som en självklarhet heller, men det kanske är någon självklarhet för dagens ungdom att det skall finnas i en mobil idag?

MMS däremot, det ser jag som en självklarhet att det skall finnas i en mobil!

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skillz
Glömt tillägga en grej.

Kopiera och klistra har jag aldrig sett som en nyttig sak att använda i en telefon, aldrig känt behovet av det när jag använt min iphone 3G, a2dp ser jag inte heller som något självklart, aldrig känt behovet själv av det alls. Och vet ingen som jag känner som ser det som en självklarhet heller, men det kanske är någon självklarhet för dagens ungdom att det skall finnas i en mobil idag?

MMS däremot, det ser jag som en självklarhet att det skall finnas i en mobil!

Vilken tur för dig att du inte ser behovet, men det finns folk som kanske har lite mer krav.

Bluetooth som främst ö.h.t. används i mobiler och till viss del bärbara bör man ju som mobiltelefon (och särskilt "smartphone") ha ett vettigt stöd för.