Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

SSD-kabinett från A-Data

Permalänk
Melding Plague

SSD-kabinett från A-Data

Minnestillverkaren A-Data släpper ett kabinett som utvecklats med hänsyn till SSD-enheter.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

En trevlig idé. Nu väntar vi bara på att priset på SSD sjunker.

Permalänk
Medlem

En sån där skulle vara rätt intressant för mig. Sätta in två mekaniska diskar och använda de som en. Två mindre och tystare diskar som ligger i en låda som gör att det kanske blir ännu tystare
SSD hade varit ultimat men det kommer inte överens med min ekonomi i nuläget.

Hittar inget på deras hemsida om kabinetten sköter någon form av RAID eller liknande vilket jag antar att den gör.

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem

Hur exakt är den anpassad till SSD?

Permalänk
Medlem

Genom att implementera bort kylningen

Permalänk
Medlem

E-Sata då ?

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kuufukuji
En sån där skulle vara rätt intressant för mig. Sätta in två mekaniska diskar och använda de som en. Två mindre och tystare diskar som ligger i en låda som gör att det kanske blir ännu tystare
SSD hade varit ultimat men det kommer inte överens med min ekonomi i nuläget.

Hittar inget på deras hemsida om kabinetten sköter någon form av RAID eller liknande vilket jag antar att den gör.

Hmm. det fick bäl bara plats en 3.5" enhet? dock hur är det med 2 st 2.25" diskar?

Visa signatur

I am Extrazz.