Permalänk
Medlem

10p...

Visa signatur

Teori är när man vet allt men inget funkar.Praktik är när allt funkar men ingen vet varför. Här blandas båda, inget funkar och ingen vet varför.

Permalänk

solklar 10:a! Riktigt snyggt

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk

Asså ditt chassi kommer bli så fett snyggt! Inte funderat på att sälja modellen till nån företag? 10p!

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem

galet bygge!

Visa signatur

HHKB Pro2 - HHKB Pro JP - IBM Model M SSK - Phantom - GH60 - LZ-GH - Raptor K1 - Ducky Shine3 TKL - Filco Majestouch2 Ninja

Permalänk
Medlem

Helt sjukt alltså, ryser när jag kollar på dom sista bilderna....

Visa signatur

Gå med i livets ord...!

Permalänk

Klart snyggaste chassiet ja nånsin sett .. alla kategorier! Blir kul att se kommande bilder. Du kommer skrälla ordentligt på XS, den saken är ju säker.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

snachel: Tackar. är mer avancerat än man tror, tro mig.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ellehbg
10p...

Tackar!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
solklar 10:a! Riktigt snyggt

Cheers! Tackar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiggleforce
Asså ditt chassi kommer bli så fett snyggt! Inte funderat på att sälja modellen till nån företag? 10p!

Schysst Har fått den tanken. Men har hellre ett eget unikt chassi. Om dom är intresserade får dom höra av sig.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av pheting
galet bygge!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jock3C
Helt sjukt alltså, ryser när jag kollar på dom sista bilderna....

Gött å höra

Citat:

Ursprungligen inskrivet av coolerfreak
Klart snyggaste chassiet ja nånsin sett .. alla kategorier! Blir kul att se kommande bilder. Du kommer skrälla ordentligt på XS, den saken är ju säker.

Tackar mannen! Dina byggen är inte tokiga heller. Spanar lite då och då på det du gör och det ser riktigt bra ut!!

Visa signatur
Permalänk

Jag har väntat länge nu för att se vart detta leder och därför inte lagt en kommentar förrens nu.

Kan ju inte säga mycket annat än att du verkligen överträffat dig själv!
Detta kommer sätta sina spår, folk kommer inte bara prata länge och väl om detta utan det kommer nog leda till något stort... skulle inte förvåna mig om du får visa upp ny/kommande hårdvara för någon större koncern inom hårdvaru branschen.

Jag kan inte göra annat än att säga att du gjort ett excellent arbete med en finish som blir svår att överträffa!

Det bara vattnas i munnen för att få se chassit färdigmonterad ännu mer vattnas det att få se detta "monster" levande!

Håll tålamodet uppe och fortsätta som du gjort hittils!

Obs: Jag la en 2 siffrig rating;)

Visa signatur

|| Amd Phenom X3 8650 @ 2,9ghz :: Gigabyte GA-MA78G-S2H :: 4GB Corsair XMS 2 PC-6400 @ 842 mhz :: WD640GB WD200GB :: HD 4830 @ 500/ 750 ||
|| Sony A200 :: Kitobjektiv 18-55mm :: Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO DG Macro ||

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt bygge!

Visa signatur

Gigabyte GA-X48-DS5, Intel e8500 @ 3.16, Adata 2x2gb, Powercolor HD4870 512mbit + ett random ljudkort och Vista Ultimate 64bit

Permalänk
Medlem

Fan vad snyggt..tänk att det finns sånna som gör allting själv

Visa signatur

Mitt andra jag:
Gigabyte 890GX/SB850 - Phenom II X4 955BE - Corsair 4GB 1600MHz - PowerColor HD5850 PCS+ - Samsung F3 500GB
FD Define R2 - FD Newton R2 650W - BenQ G2222 LED 1080p - Logitech MX518 - Logitech UltraX

Permalänk
Medlem

Tror aldrig jag gett en 10, men detta är ju det snyggaste jag sett, solklart 10p!

Permalänk
Medlem

fy fan vad nice de blir

Visa signatur
Permalänk
Medlem

gillar detta bygge starkt:D

Permalänk
Proffsmobbare

Kan inte ge annat än 10P för detta arbete!

En fråga, vet du var man får tag i kantlist lik den som är monterad runt hålet i moboplåten?

Permalänk
Medlem

Synd att man inte kan ge mer än 10 poäng, hur mycket kostade kalaset (chassit utan komponenter)?

Något av det grymmaste jag sett

Visa signatur

Intel core i5 750 @ 3.0Ghz | 4GB Corsair DOMINATOR @1600Mhz | ATi PowerColor HD5870 PCS+ 1GB | Corsair PS 750W HX | SSD - Intel 320 160GB
Canon EOS 450D + 18-55/3,5-5,6 + Canon EF 50/1,8 II

Permalänk

Solklar 10:a, skitbra arbete!
Måste ju även säga att det antagligen är den bästa byggloggen jag sett hittils!
Väntar med spänning på slutresultatet...

Visa signatur

"Keep your feet on the ground!"

Kolla gärna in mitt chasie: Airshaft.

Permalänk
Medlem

La en binär 2:a. Galet snyggt! Kan inte bli mycket bättre!

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk

Bevakat ditt bygge sen start och ja måste säga att man vill ju bara se mer och mer hela tiden. Helt klart 10p

Permalänk
Medlem

så jävla snyggt har kollat sedan start xD

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

danneman91: Tack som fan mannen! Trevligt att du tog dig tid å skriva lite längre. Värmande läsning!

lamearN:
Tackar!

xkurdi:
Tack tack!

1994:
Tack för 10an

xion_drifter:
Danke schön

fatyfez:
Schysst Tackar

JaZid:
Tackar! Syftar du på gummilisten? Köpte min för ett tag sen i samband med en order från Petras. Lär ju finnas på andra ställen också.

wfps_105:
Bug å bock! Själva materialet kostade relativt lite egentligen. 800kr har jag för mig för plåt och alustång. Sen tillkommer ju skruv etc.

Jorak de More:
Tack tack! Kul att du gillar det

lillily7: Binär 2:a , gött mannen! Uppskattas!

sebbe_863:
Det kom precis lite mer! Tackar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

äckligt bra det blev mot slutet, 10p.

Permalänk
Medlem

Så j*vla äckligt snyggt alltså! ;D Du har aldrig funderat på att starta företag och bygga custom-chassin? ;D

Permalänk

det borde vara olagligt att göra sådär brottsligt snygga chassin, solklar 10p

Permalänk
Medlem

så jävla porr:D

Permalänk

Säger detsamma som Chamezz, den sista bilden ser ju ut att vara ett företagstillverkat chassi som en riktig fotograferare har tagit bilden på!

Permalänk
Hedersmedlem

dt är så vackert så man blir nästan tårögd!

This is Legen.............................................Wait for it.................................Dairy!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Det är så enormt snyggt! det går inte att beskriva hur snyggt det är!

Permalänk
Medlem

nu kom 10p
har väntat med att rösta för att se vart de leder och kan inte ge mindre än en 10

så brutalt snyggt

Visa signatur
Permalänk

jag vill bara seja en sak så j*vla snygt solklar 10

Visa signatur

Är dysse så stavfel kommer sälan ensamma

Permalänk

Oj, ja vad ska man säga, ren kvalite rakt igenom, går nog inte att säga mycket annat. 10 poäng är inte högt nog.