Call of duty world at war (5) beta

Permalänk
Medlem

Seriöst?

Vatusan är det som tar sådan tid :/ fick dock temat snabbt !

mvh

Visa signatur

P5w dh deluxe/ e6600 @ 3.3ghz/ corsair xms 2gb pc8500 @ pc5700 !?/ Asus 8800gts/ Seasonic m12 500W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JonnyK
Seriöst?

Vatusan är det som tar sådan tid :/ fick dock temat snabbt !

mvh

Jag gjorde förhandsbokningen och temat kom. Men sen kom det inget mer. Väntade i nästan två veckor men inget hände.

Då reggade jag mig direkt på www.callofduty.com och temat kom efter en vecka.

Jag har fortfarande inte fått koden till x360 på det kontot som jag förhandsbokade på.
Nu är det dock bara två veckor kvar tills det släpps.

Visa signatur

Det är inte jag som är dum!
Det är ni som är smarta!

Permalänk
Medlem

känner med dig =( ingen som kan dela med sig en kod?

Visa signatur

P5w dh deluxe/ e6600 @ 3.3ghz/ corsair xms 2gb pc8500 @ pc5700 !?/ Asus 8800gts/ Seasonic m12 500W

Permalänk
Medlem

Skulle också vara mkt tacksamm för en x360 kod

Permalänk
Medlem

www.callofduty.com är där jag fick min nyckel.
Precis som alla andra.

Borde fortfarande gå att regga sig.
Min nyckel stannar med mig iaf

Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV | i5 4460 | Noctua NH-U9B SE2 |
Corsair 12GB@1866mhz | GTX 970 | SSDs: 3x120 raid, 1x 256 Win10

Permalänk
Medlem

Alla nycklar slut!

Visa signatur

| Asus M2N | AMD x2 6000+ 3.0ghz | Gainward 8800gt 512mb Golden sample |2GB RAM ddr2 | ViewSonic VA902 |
| Xbox360 Premium, 120GB hårddisk, Headset, 9 spel, LIVE: MercT01 |

Permalänk
Medlem

Efter gårdagens uppdatering där de fixade HS ljudet samt Roundhouse buggen/glitchen så är tycker jag det är väldans roligt att spela det igen.

De har väl en del buggar till att fixa tycker jag men den som är värst är väl när man deffar bomben och tiden är knapp, tror det är om man deffar när det är 5½-6 sekunder kvar och man klarar deffen så förlorar man ändå. Kan skapa en del problem.

Annars tror jag spelet nog är värt ett inköp så fort det kommer ut.

Visa signatur

hmm..

Permalänk

Är det någon som har en PC beta nyckel som de inte vill ha längre så får ni gärna skicka ett PM till mig. MvH, Oscar Stegland

Visa signatur

Macbook Pro 15" Retina 2013 | Spelriggen: Asus Rampage Formula | Sapphire HD7970 | 4GB ram | Intel Q6600 @ 3.2 ghz | Samsung 840 Pro 256gb + 3.3TB HDD | Antec P182B | Zalman ZM-850HP | BenQ FP241W | Logitech G500+Qpad MK-85 Pro|
Ljud: Peachtree Grand Pre, Emotiva XPA-2, Triangle Magellan Duetto, Beyerdynamic DT990

Permalänk
Medlem

det är väll bara att du registrerar dej som alla andra på deras hemsida då for du en nyckel som funkar till PC.

Vet någon om det finns co-op läge till PC me?

Visa signatur

MVH kimpaN!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kimpa888
det är väll bara att du registrerar dej som alla andra på deras hemsida då for du en nyckel som funkar till PC.

Vet någon om det finns co-op läge till PC me?

Dels tror jag att de har slutat dela ut nycklar men sedan vill jag inte registrera massa personlig info överallt heller. Sedan så var det ju så också att det va många som tyckte att spelet sög så man kanske skulle kunna få en av deras nycklar.

Visa signatur

Macbook Pro 15" Retina 2013 | Spelriggen: Asus Rampage Formula | Sapphire HD7970 | 4GB ram | Intel Q6600 @ 3.2 ghz | Samsung 840 Pro 256gb + 3.3TB HDD | Antec P182B | Zalman ZM-850HP | BenQ FP241W | Logitech G500+Qpad MK-85 Pro|
Ljud: Peachtree Grand Pre, Emotiva XPA-2, Triangle Magellan Duetto, Beyerdynamic DT990

Permalänk
Medlem

spelade multiplayer demon på xbox 360 igår, kände inte att d va ngt specielt me spelet Det var ju som ett mod till cod 4, bara lite andra menyer och andra vapen å banor.. vet ju inget om story mode men om man är som jag som spelar mest online så kan man lika gärna försätta lira cod 4 å lägga dom 600 kr på ngt annat nytt spel

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem

Men nu finns det att ladda hem via Marketplace!

Visa signatur

Det är inte jag som är dum!
Det är ni som är smarta!