Permalänk

Då blir det inte en sådan, troligtvis..

Det är ju själva fan att dom missar på en sådan grejj då resten av telefonen är ultimat i mångas ögon.

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..

Permalänk
Medlem

Nu har komplett skjutit upp realesen av telefonen för 3:e gången medans andra affärer fått in den. Sista gången jag beställde från komplett iaf! Hoppas inte dom skjuter upp den mer nu så jag kan få telefonen nångång är väldigt sugen på den.

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk

Berätta gärna hur sliden på den är

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..

Permalänk
Hedersmedlem

den glappar lite men inte så värst mycket men det som stör mig mest är att slider inte "låser" sig när man drar upp den utan den lätt åker ned lite när man knappar på menyknapparna.

Permalänk
Medlem

Re: Nu finns den tydligen, men inte enligt Nokia...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tuffejalle
Nu finns den att beställa från katshing och jag har fått bekräftat att de har den i lager. Dock så är den ännu inte släppt enligt Nokias hemsida(!). Mycket konstigt. Får hoppas att någon operatör tar in den så fort som möjligt så jag kan köpa den subventionerad. Men för Er som inte vill vänta så finns den alltså i lager och går att beställa hos katshing.

Hej! du kan köpa den subventionerad på Katshing, det har jag gjort många gånger (bättre priser än hos operatörerna) Dom har ju alla varianter, portering, konvertering, förlängning och nytäckning med o utan förhöjd månadsavgift, bindningstid 0-12-18-24 mån med de flesta operatörer samt att mobilerna är olåsta.

Permalänk

Re: Re: Nu finns den tydligen, men inte enligt Nokia...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av phom
Hej! du kan köpa den subventionerad på Katshing, det har jag gjort många gånger (bättre priser än hos operatörerna) Dom har ju alla varianter, portering, konvertering, förlängning och nytäckning med o utan förhöjd månadsavgift, bindningstid 0-12-18-24 mån med de flesta operatörer samt att mobilerna är olåsta.

Det är jättebra att de har så men tyvärr så är det 3 jag har som operatör (och som jag vill fortsätta med) och de "stödjer" inte subventionering via katshing..

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Nu finns den tydligen, men inte enligt Nokia...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tuffejalle
Det är jättebra att de har så men tyvärr så är det 3 jag har som operatör (och som jag vill fortsätta med) och de "stödjer" inte subventionering via katshing..

Aha då förstår jag, visste ej vilket abonnem.. du hade. Borde väl komma till 3 snart också

Permalänk

Re: Re: Re: Re: Nu finns den tydligen, men inte enligt Nokia...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av phom
Aha då förstår jag, visste ej vilket abonnem.. du hade. Borde väl komma till 3 snart också

Hoppas verkligen det. Men tre har blivit dåliga på att ta in de bästa modellerna senaste året.

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
den glappar lite men inte så värst mycket men det som stör mig mest är att slider inte "låser" sig när man drar upp den utan den lätt åker ned lite när man knappar på menyknapparna.

aj då, de låter inte bra

Orkar inte med en dålig slide;/

U900's slide ex är skitbra imo.

Permalänk
Hedersmedlem

stämmer det att N79an har 1.4 W/kg i SAR värde? Jävligt högt isåfall

Permalänk
Medlem

Min N85:a är skickad nu ifrån dustin tror jag.
Någon som vet något roligt programm eller nått man bör installera på den som inte följer med?

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem

Då inwarehouse/komplett inte fick in den i fredags så beställde jag en från katshing då det fanns 13 kvar. Idag får jag bekräftelsen om att jag inte kommer få dom i den här leveransen; "Tyvärr har alla dessa tagit slut. När de är så få kvar på lager kan det alltså vara personer som redan hunnit beställa dem och lagersaldot inte hunnit uppdateras. Din order har plats 12 inför nästa leverans.".

Så jag avbeställde den med, och ska hämta ut N85an hos inwarehouse imorgon.

Tänkte bara varna er som kanske också beställde från katshing i fredags, jag beställde min vid 15-tiden.

Edit: Nu fick jag mail om att N85an var redo att skickas från katshing, det var tydligen kundsupporten som vart lite förvirrad första gången.

Permalänk

Det är fler som fick samma svar som dig från katshing.

http://www.mobilforum.se/forum/99493.1/n85.html

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..

Permalänk

Måste säga att det är väldigt konstigt att telefonen fortfarande står som "kommande" på Nokias hemsida, både svensk och engelsk. Jag har kontaktat dem och de tycker själva det är konstigt men säger att det är inte de som uppdaterar hemsidan(!). Roligt svar tycker jag men jag antar de menar att den svenska kundtjänsten inte har något med detta att göra. De hade ändå påpekat detta för de som uppdaterar i fredags men den står fortfarande som kommande... Mysko.
Det finns ingen som har lite insyn i tre som kan säga ungefär om och när tre får in N85?

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Hedersmedlem

någon som skaffat n79an än?

Permalänk
Medlem

Bumpar

Någon som har testat N79?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guggo
Bumpar

Någon som har testat N79?

japp, testade den i 2 tim o lämnade tillbaka demo luren pga dåliga knappar, världens sämsta gummi knappar som knappt har någon tryckkänslighet.

Permalänk
Medlem

Är det verkligen så att N79 inte har något dedikerat ljud-chip? Googlat men det är otydligt om den har det eller inte.

Permalänk
Medlem

Någon som vet några vettiga program som är värda att fixa till n85?

Har aldrig haft en symbian lur innan så kan inte det där. Kan man köra alla S60 program på den?

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunis
Någon som vet några vettiga program som är värda att fixa till n85?

Har aldrig haft en symbian lur innan så kan inte det där. Kan man köra alla S60 program på den?

här har du en massa gratis program som du kan ladda ner till din n85a

http://dailymobile.se/category/applications-s60/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
japp, testade den i 2 tim o lämnade tillbaka demo luren pga dåliga knappar, världens sämsta gummi knappar som knappt har någon tryckkänslighet.

Är den så hopplös?
Funderade på att skaffa N78 istället.
Finns det några egentliga fördelar hos N79?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spectre
Är den så hopplös?
Funderade på att skaffa N78 istället.
Finns det några egentliga fördelar hos N79?

N78an har jag haft o jag bytte ut den 6 gånger innan jag lämna tillbaka den också pga dåliga knappar. knapparna (speciellt , röd lur, och val knappen) låter (gnisslar) efter några dagar, annars så är n78an en bra lur (och enligt mig den snyggaste n-series luren)

men kolla först på n79an, står du ut med knapparna så köpt den istället.

andra som inte gillar knapparna på n79an

http://www.howardforums.com/showpost.php?p=11866962&postcount...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
här har du en massa gratis program som du kan ladda ner till din n85a

http://dailymobile.se/category/applications-s60/

Ah, tack så mycket!:)

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem

Hur är musikspelaren i N79?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guggo
Hur är musikspelaren i N79?

samma som alla andra s60 telefoner

Permalänk
Inaktiv

Har en n78. Knapparna gnisslade i början men nu är de perfekta. Gillar den skarpt, snygg också!

Ingen som har något MÅSTE ha program?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
samma som alla andra s60 telefoner

Tycker du att man borde köpa den om man inte har något emot mjuka knappar?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guggo
Tycker du att man borde köpa den om man inte har något emot mjuka knappar?

n82?

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ironghost
n82?

N79

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guggo
N79

Du får mer för pengarna om du inhandlar en n82:a

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..