Permalänk

Playstation 3

Hej. nu är det så att jag letar Playstation 3 och tänkte höra om det finns något billigt ställe vid jönköping eller ullared någonstans. jag ska ha med 40Gb hårddisk och minst 1 handkontroll. skulle gärna vilja ha ett bra pris på dom ställena ni anger.

tack på förhand:)

Permalänk
Medlem

Vad ja har läst så ska dom börja sälja PS3 80GB med Dualshock nu på fredag, Så kolla i butikerna då.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Vad ja har läst så ska dom börja sälja PS3 80GB med Dualshock nu på fredag, Så kolla i butikerna då.

Japp jag vet. men jag vill bara ha 40 Gb för ja vill inte lägga ut så mycket pengar på de. och på freda ska jag till jönköping och ullared så ja kommer köra mellan jönköping och ullared så kanske där fanns någon bra butik i de området där jag ska köra som ja kunde kolla in till och köpa de hos.

Permalänk
Medlem

Okej, Men va ja har hört (inte säker) så kommer 80GB kosta exakt lika mycket.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Okej, Men va ja har hört (inte säker) så kommer 80GB kosta exakt lika mycket.

okej tycker de är konstigt att de ska kosta lika mycket när de skiljer 40Gb hehe. men de kanske är värt de:D vet du något bra och billigt ställe nära jönköping och ullared eller på vägen mellan ställena?

Permalänk
Medlem

80gb varianten såg ja skulle kosta lika mycket. Pris: 4195 kr iaf i näthandeln.

Edit. kommer tydligen en 160Gb version också, närmare den 31 oktober dock kommer den bli något dyrare gissar jag på.

Permalänk
Medlem

det är ju iof ganska troligt att individuella butiker eller kedjorna rear ut 40-maskinerna. men det lär de ju inte göra innan 80 har släppts, eller troligare, funnits ute ett tag.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

jaja okej. då kanske man skulle satsa på en 8Gb istället då:D då är de bara att hitta något ställe som säljer de till bra pris vid jönköping. har ni något förslag på butik?:D

Permalänk
Medlem

inte en aning om de finns nån butik där. Game.se har annars frifrakt om ja inte minns fel. i Ullared kanske det finns något?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Last
80gb varianten såg ja skulle kosta lika mycket. Pris: 4195 kr iaf i näthandeln.

Edit. kommer tydligen en 160Gb version också, närmare den 31 oktober dock kommer den bli något dyrare gissar jag på.

160GB skulle kosta 449€ enligt fz. Jag vet inte exakt hur mycket 80GB/40GB kostar i dagsläget (i € då) men det kanske är 399€?

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem

Köp den billigaste du hittar sen köper du till en hårddisk efterhand om det behövs, tar 1min att sätta in.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk

okej okej de kan man ju göra:D de räcker ju oftast med 40GB i första början iaf de räcker ju rätt länge.:D vet ni någon bra hemsida där de finns billigt? asså PS3.

Permalänk
Medlem

Kolla Prisjakt.

Permalänk

de har ja gjort

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PrOxY_1337
de har ja gjort

Då vet du väl var den är billigast? De hemsidorna med höga betyg är bra och du borde kunna lita på dem.

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk

okej okej

Permalänk
Medlem

Du snackade om Jönköping, kolla pc-city och elgiganten.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk

Jag har bytt till 250GB i min PS3!Som orginalt leveras med 40GB

Visa signatur

AIR COOLING MANIAC