Permalänk

bästa mobilen

hej jag funderar på att köpa ny mobil men ja kan inte bestämma mig vilken jag ska köpa. ja har haft sonyericsson w810i och jag skulle vilja fortsätta ha sonyericsson men ja vet inte vilken mobil som är den bästa som dom lanserat, ja vill kunna ring:) spela musik ta kort och så:)

och vill helst att den ska ligga på ett normalt pris runt 3000kr

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne888
Iphone

Baserat på den enorma mängden av dumma frågor som du har ställt om telefonen i andra trådar så har du aldrig ens sett en iphone i verkligheten, för att inte säga använt den. Känner du dig verkligen befogad att rekommendera den, utan någon som helst motivering, dessutom?

Visa signatur
Permalänk

de va inte de ja skrev denna tråden för ja vill ha svar på min fråga bara

Permalänk

Sonyericssons nya Xperia X1 kommer ju snart kommer väl ligga på ca. 6 lax, men gå in på deras hemsida å kolla lite

http://www.sonyericsson.com/cws/home?cc=se&lc=sv

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk

ja men den ska ligga på runt 3000kr max 3500kr

Permalänk
Medlem

W760i tycker jag verkar vara en trevlig telefon med GPS och geotagging vilket kan vara lite skoj, kolla den. Släpptes väl för någon vecka sen.

Visa signatur

Maila mig

Permalänk

okej:)vad är geotaggning?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PrOxY_1337
okej:)vad är geotaggning?

Du kan se på t.ex gps var du tog din bild vilken plats alltså.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk

jaha okej:)

jag sitter här och väljer mellan W760i och W890i. vilken tycker ni ja ska välja och varför just den?

Permalänk
Medlem

Jag har en W890 för att den är sjukt liten och smidig. Det enda som egentligen talar för W760 enligt mig är GPSen.

Visa signatur

Maila mig

Permalänk

okej:) vad tycker du om W890 då? gps har ja redan hehe