In-ear hörlurar 1000kr klassen!

Permalänk
Medlem

In-ear hörlurar 1000kr klassen!

Hej, har kollat runt lite sett bland annat Jays, Shure osv, dock säger alla olika. Antar att alla söker en lur med snärtig bas och bra ljud helt enkelt. Lyssnar mest på lite lätt rock, pop dock ochså en del trance.

Priset kan väl gå runt 500kr upp till 1200kr, lurarna ska ochså sitta på en Iphone 3G om det nu gör någon skillnad!

Kolla in Shure SE210, som sedan tidigare haft Sony NX1 till min Iaudio helt klart bra, men SE210 borde väl helt klart ge bättre ljud på alla sätt till Iphone 3G?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

köp q-jays och returnera dom om du inte är nöjd.

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

Har kollat Ultimate Ears Super.fi 5 Pro, finns de någon sida att importera ifrån?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Lite lustigt, jag är också ute efter ett par hörlurar i tusenkronorsklassen till min kommande iphone. Jag har hört mycket bra om Head-Direct RE2 och det är dem det lutar åt just nu.
http://www.head-direct.com/product_detail.php?p=23

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keng
dessa?

http://www.dustinhome.se/pd_5010109494.aspx&csref=Prisjamfore...

1416kr med studentrabatt (gratis frakt)

Gäller den rabatten endast folk som studerar eller? Inte inom CSN? är 20 dock arbetar jag antar jag inte kan få den rabatten? Går det rund gå det på något sätt?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Om du har någon släkting eller polare som studerar på universitet/högskola så använder du bara dennes konto för att beställa

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

Ingen vad jag vet just nu, skit ochså hade sparat 400kr får tänka på det lite

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Testa ringa in till dustinhome och använd ditt gamla csn-kort, min polare ringde in och bad att han ville ha studentkonto och han fick studentkontot utan att ange något nummer.

Permalänk
Medlem

Funkar det med csn kort ochså, trodde man behövde så kollat Student-kort?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

ska funka, bara du är över 18 tror jag.