Disturbeds nya platta vad tycker ni?

Permalänk
Medlem

Disturbeds nya platta vad tycker ni?

Vad tycker ni om plattan?
Jag tycker att den är långt ifrån mycket bra....

Permalänk
Medlem

Jag har inte hört den, men jag är övertygad om att den är väldigt dålig.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Nej tyvärr men det var alldeles för repetitivt och enformigt, alla singlar lät samma förutom "Inside the Fire" som jag för övrigt verkligen älskar.
Riktigt missnöjd

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Som tidigare sagt: Enformig. Låter som vilken annan Disturbed-låt.

Divide och Enough var väl helt ok, men låter som vilken annan metal/rock. Mer fantasi tack!

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Nej tyvärr men det var alldeles för repetitivt och enformigt, alla singlar lät samma förutom "Inside the Fire" som jag för övrigt verkligen älskar.
Riktigt missnöjd

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE
Som tidigare sagt: Enformig. Låter som vilken annan Disturbed-låt.

Divide och Enough var väl helt ok, men låter som vilken annan metal/rock. Mer fantasi tack!

Har nu lyssnat igenom hela deras fuckin album. Den enda låten som är någorlunda bra är Inside The Fire. Total Flopp!

Permalänk
Medlem

Lyssnade igenom hela albumet, märkte inget speciellt bra, var ok (eftersom det var hårdrock...).
Lyssnade bara igenom eftersom Ten Thousand Fists (annat album) var bra.

Permalänk
Medlem

Jag tycker i överlag att alla deras låtar är bra, jag har flera som jag verkligen älskar men det här albumet .. nej asså på tok för dåligt .. vafan tänkte de på?
Känns som om de totalt struntat i alla melodi och elektronik =/

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är bra. Det är i min mening inte deras bästa album men fortfarande bra. Har inte hunnit lyssna så mycket ännu dock.

Permalänk
Inaktiv

ruggit tam och enformig, gilla den inte alls

Permalänk
Medlem

Skön bakgrundsmusik... Att faktiskt lyssna på musiken? nej.

Permalänk
Medlem

total skit jämfört med resten dom gjort

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Rätt tamt, nån låt är okej men inget man fastnar för.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Tycker ni överdriver lite, känns som en värdig "utveckling" av deras musik. Visst det är inte lika bra som vissa äldre men tycker ändå att det har sina höjdpunkter. Indestructible, inside the fire, deciever och haunted tycker jag alla är bra, även om inside the fire är bäst för att det påminner om deras gammla musik.

Visa signatur

Dator: i9 12900K @5.2 all core, Arctic Freezer II 420mm, Asus Z690 Hero, 32gb 6000MHZ CL34 DDR5, Asus RTX 3090 TUF OC , Asus Strix 1000w Nätagg, 1x1TB NVME Systemdisk, 2x500GB NVME Gamingdiskar, Fractal Meshify 2 XL, 32" Samsung Odyssey G7 240hz

Permalänk
Medlem

Som deras äldre album så blir det bättre för varje gång man lyssnar på det. Kanske folk inte gett det tillräckligt med tid än?

The night är min favorit so far.

Albumet är inte det bästa, men tycker det håller en jämn och bra nivå, samt många sköna gitarsolon.

Visa signatur

AMD Athlon 64 3000+, 1024 MB DDRAM PC3200, Powercolor ATI Radeon 9800 PRO, WD Raptor 36,7 GB SATA, 200 GB Seagate S-ATA, Hitachi 120 GB ATA

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är riktigt bra musik, är ett helhjärtat disturbed fan och anledningen till att jag gillar nästan alla tracks på skivan är att jag är trummis och disturbed börjar ju oftast låtarna med (riktigt!) sköna baskaggar Rock On!

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.