Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

Lite Killing Floor-gore så här mitt i natten är inte helt fel.

Permalänk
Skrivet av astrob0y:

Keep em coming. Du har ett stort Stalker fan här .)

Ditto!

Visa signatur

|Asus P8P67 PRO REV B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | Noctua NH-U9B SE2 | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB | 16 GB Corsair XMS3 | Corsair SSD Force Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Medlem

Batman Arkham Asylum

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Batman Arkham Asylum

Ett riktigt bra spel, kommer bli kul att lira uppföljaren när den kommer sedan!

S.T.A.L.K.E.R strular för mig, spelet crashar när man laddar annat än autosparningar. Ska se om det går att lösa på något sätt annars så finns det jävligt stor risk för att S.T.A.L.K.E.R råkar hamna på hyllan.. Men bjuder på lite nattbilder som legat i en vecka eller två.
S.T.A.L.K.E.R. CS

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Lite bilder från Space Marine demot. Blir inte så snygga screens, men det är snyggt i rörelse, action och splatter. Svårt också innan man kommer på lite taktik med stuns och executions.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Skriv gärna vad spelen heter.

Permalänk

står aion i adressfältet

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av landizz:

Skriv gärna vad spelen heter.

Bild 1= just cause 2 bild 2= age of conan Bild 3 och 4 = Aion
Enligt vad jag kunde hitta.

Skrivet av ThePostalDude2:

står aion i adressfältet

Bara de två sista sen tycker jag allt att man ska skriva vad det är för spel när man ändå lägger ner tiden på att ladda upp bilderna

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThePostalDude2:

står aion i adressfältet

Skrivet av jOnÄTÄn:

Bild 1= just cause 2 bild 2= age of conan Bild 3 och 4 = Aion
Enligt vad jag kunde hitta.

Bara de två sista sen tycker jag allt att man ska skriva vad det är för spel när man ändå lägger ner tiden på att ladda upp bilderna

Jag vet vilka spelen är men jag tycker ändå man ska skriva.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

Vad är det för bil-mod?

Går ju att lägga in bilar? xD gtainside.com där hittar du mods om du så vill. Rekommenderar också att du skaffar något t.ex EnB Series och bättre texturer, då blir det skit snyggt!

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av landizz:

Skriv gärna vad spelen heter.

Skrivet av landizz:

Jag vet vilka spelen är men jag tycker ändå man ska skriva.

....
AvP, så sjukt intensivt multiplayer spel. Om ni hittar det på steam rean så tveka inte.

looters r us

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrob0y:

Det finns ju andra som inte vet... Jag fick reda på vilka spel det var när jag citerade dig och såg vad bilderna heter.

Denna tråden är inte till för att gissa vilka spel det är. Lär dig att skriva de!

Permalänk
Medlem
Skrivet av landizz:

Det finns ju andra som inte vet... Jag fick reda på vilka spel det var när jag citerade dig och såg vad bilderna heter.

Denna tråden är inte till för att gissa vilka spel det är. Lär dig att skriva de!

Jag tänkte inte kommentera alltför mycket, men ditt sista tar jag som ren ohövlighet (kanske pga utropstecknet eller för mitt morgonhumör ).

Var vänlig och gå tillbaka i denna tråd, förslagsvis näst senaste sida, så kommer du se att jag har varit konsekvent i mitt postande av bilder och skrivit vilka spel skärmdumparna är ifrån. Att vi som postar bilder glömmer/inte orkar skriva ut vilket spel dumparna är ifrån bör inte generera inlägg från s.k forumpoliser, då detta kan uppfattas som smått trist.

Tillbaka till roliga/fula/sygga skärmdumpar.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk

Lite blandade bilder från diverse tidpunkter och spel

ArmA 2

Ibland kan det vara otrevligt att missa med RPG...

Lite fiskeäventyr!

Och sist men inte minst hur läskigt karaktärer kan stirra på en

Dragon Age - Origins

Lite småmysig bug

Minecraft

Mortal Online

From Dust

Hade kul med vattenfysiken

Visa signatur

i5 2500k @ 4.6ghz. PNY GTX 970. 16gb DDR3. Samsung 840 PRO 256gb SSD + toshiba 3tb mekanisk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Går ju att lägga in bilar? xD gtainside.com där hittar du mods om du så vill. Rekommenderar också att du skaffar något t.ex EnB Series och bättre texturer, då blir det skit snyggt!

Menade asså "heal car" grejen!

Permalänk
Medlem

Några från början av Deus Ex Human Revolution med max inställningar och FXAA High.

Permalänk
Medlem

Tycker att Human Revolution ser så hopplöst daterat ut grafiskt, hoppas att det ser bättre ut i rörelse.

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av RaZman:

Tycker att Human Revolution ser så hopplöst daterat ut grafiskt, hoppas att det ser bättre ut i rörelse.

Det har jag nog vetat om sen alla filmer, men det är på tillräcklig teknisk grafisk nivå för min del. Däremot är art design helt underbar.

Permalänk
Permalänk
Sötast

Spel?

Permalänk

Crysis 2.

Permalänk
Skrivet av PettZon91:

Main :D?

Edit:

så jag iaf bidrar med något

Permalänk
Skrivet av Sockervadd:

Jovisst, men har inte varit inne på någon månad nu ,tyvärr.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.6ghz. PNY GTX 970. 16gb DDR3. Samsung 840 PRO 256gb SSD + toshiba 3tb mekanisk.

Permalänk

Oh så du var en DC?

Permalänk
Medlem

Ska det vara så jäkla svårt att skriva spelets namn, dags att börja ta bort inlägg där man inte skriver spelets namn...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyriak:

Ska det vara så jäkla svårt att skriva spelets namn, dags att börja ta bort inlägg där man inte skriver spelets namn...

OT:

Eller så läser du vad tidigare personer har skrivit.

Arma 2

Permalänk
Medlem

Lite BF2: Project Reality public:

Permalänk
Skrivet av Zyriak:

Ska det vara så jäkla svårt att skriva spelets namn, dags att börja ta bort inlägg där man inte skriver spelets namn...

Jag skrev ju efteråt ditt jävla lid. Lär dig att läsa. Kan förstå att det är frustrerande för den som behöver ställa frågan men för alla andra är det ju bara att läsa vidare.