saknar 4 skruvar till mitt grafikkort vad ska göra?

Permalänk
Medlem

saknar 4 skruvar till mitt grafikkort vad ska göra?

Hej, jag saknar 4 skruvar till mitt grafikkort, jag har varit nere på diverse datorbutiker och ingen har kunnit hjälpa mig att hitta dom 4 skruvarna jag behöver, det är inte dom allra minsta men dom näst minsta skruvarna till mitt Ati grafikkort jag behöver, vad ska jag ta mig till:P? har någon här kanske några skruvar till övers? tacksam!

Permalänk

Du ska givetvis lämna tillbaka grafikkortet! F'n alltså, klart du ska pengarna tillbaka eller ett nytt grafikkort.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Inaktiv

vad för skruvar? något som håller fast kylflänsen eller vad?

Permalänk
Medlem

dom 4 som håller fast fläkten ja

Permalänk
Medlem

sålänge du inte varit där och pillat själv och tappat bort skruvarna är det bara att skicka tillbaka kortet och få ett nytt

Permalänk
Medlem

jag har tappat bort skruvarna

Permalänk
Medlem

jaha ja det var ju inte så smart då vettefan om man kan ens köpa såna skruvar nånstans..

Permalänk
Medlem

Är det sådana skruvar med en fjäder på? Har en liggandes på datorbordet just nu:P

Annars får du väl köpa en billig graffekylare helt enkelt.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

jag tog en bild på en skruv som har samma storlek http://img443.imageshack.us/img443/6123/ungefrtd3.jpg
men inte har så tighta gängor som skulle behövas, har någon 4 liknande skruvar? ^^

Permalänk
Medlem

Kör en ghetto lagningen med typ ståltråd om det nu går.

Permalänk
Medlem

Har hur många som helst psypuls, skicka mig ett PM med din adress så skickar jag dig 4st, inga problem; jag har förnärvarande utrensning av grejer som jag samlat på mig genom åren, fan; kan någon få glädje av 4 st skruvs så är ju det bra.

Edit: se för tusan till att ha ordning på dem ifall ditt graffe ska in på RMA