Ny information om Geforce 8800 GS

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raekan
För de nyfikna:

http://www.expreview.com/img/news/071227/88gs08.jpg

Mer info @ http://en.expreview.com/?p=147

Dom har ännu lite att utveckala i GPU-Z för att all data till 8800GS skall vara korrekt.

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Medlem

Smart av nvidia. Snart kommer det inte finnas en orsak för att köpa ATI. Då de täcker alla hål. 8800 chipet e ju lite poppis nu, så jag tror att det kommer fungera utmärkt!

Visa signatur

Stationär: Ubuntu GB DQ6 P35 | Q6600 | 4GB ram Corsair 2*2gb 800mhz (3.5gb) |1tb SATA + 500gb SATA + 250gb SATA | Sparkle 9800gt Passiv
Laptop: Lenovo 3000 v200 | Ubuntu |

Permalänk
Avstängd

ehm spöar det här kortet 8800GTS 320mb och 640mb ?

Visa signatur

AMD64 & Intel Core 2 Duo

Permalänk
Medlem

Inte alls intressant. Varför insisterar Nvidia med 8-serien i nya produkter? Det är bara förvirrande och helt missplacerat. Dom kan lika gärna lansera G90 under 8-serien när dem ändå ska göra allting så förbannat svårt. Släng ut 8800GTX 1GB med G90 så är dem iallafall konsekventa.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aircut64
ehm spöar det här kortet 8800GTS 320mb och 640mb ?

Jag tror de kommer vara väldigt likt ett lätt överklockat 8800GTS 320MB

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Borka
Inte alls intressant. Varför insisterar Nvidia med 8-serien i nya produkter? Det är bara förvirrande och helt missplacerat. Dom kan lika gärna lansera G90 under 8-serien när dem ändå ska göra allting så förbannat svårt. Släng ut 8800GTX 1GB med G90 så är dem iallafall konsekventa.

Varför skulle de slänga ut 8800GTX 1Gb? De har ju redan kört över ATi ganska ordentligt så de behöver inte lansera något mycket bättre kort än dagens befintliga.

Men jag håller med dig, det blir ganska förvirrande men som någon skrev så täcker nVidia alla deras "hål" med dessa kort och som han också skrev så finns det snart ingen anledning till att köpa ATi, jo om man är ute efter HDMI.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raghor
Leta upp några 7600GT SLI tester. Dom korten är grymma vad beträffar SLI prestanda. Inte många kort som går så pass bra i SLI.
Hon spelar mestadels RTS, både gamla och nya och i princip alla dom har dragit nytta av SLI. Dock spelar hon mest Supreme Commander.
Hon kommer få en ganska ordentlig prestanda ökning med två 8800GS kort men förmodligen inte till samma effektivitet som 7600GT skalar.

Det här måste vara dagens skämt tror jag bestämt. Ett 1800xt eller ett 7900Gt pulvriserar en 7600Gt sli rig totalt och detta till ett betydligt trevligare pris. Men du har rätt i att 7600Gt Sli var en bra uppgradering från ett kort.

Enda anledningen för någon att köra budgetSli samtidigt är för att man tycker det är coolt och inte behöver den extra prestandan från ett singel prestandakort. Budget Sli har aldrig varit vettigt annat än som uppgradering från ett kort.

Ett 8800Gts mosar sli-riggar i samma prisklass. Får se vad nvidia och Ati´s nya dubbelkärniga duger till, jag tror dom blir sådär.

Ati´s hdmi är jäkligt nice, en kabel till förstärkaren. enkelt och fint. Värt prestanda förlusten... nja.

Visa signatur

dualsata2| A64 3500+ 2,7 ghz | Cruical ballistix 2 gig DDR 4000 | jag hatar Nvidia 8800GTS 100% buggar (nu 5% och gudomligt 660/1044)|Windows XP Pro | Proff deluxe - kungen av vattenkylning| 480 W Hiper typeR nätagg

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyarlathotep
Det här måste vara dagens skämt tror jag bestämt. Ett 1800xt eller ett 7900Gt pulvriserar en 7600Gt sli rig totalt och detta till ett betydligt trevligare pris. Men du har rätt i att 7600Gt Sli var en bra uppgradering från ett kort.

Enda anledningen för någon att köra budgetSli samtidigt är för att man tycker det är coolt och inte behöver den extra prestandan från ett singel prestandakort. Budget Sli har aldrig varit vettigt annat än som uppgradering från ett kort.

Ett 8800Gts mosar sli-riggar i samma prisklass. Får se vad nvidia och Ati´s nya dubbelkärniga duger till, jag tror dom blir sådär.

Ati´s hdmi är jäkligt nice, en kabel till förstärkaren. enkelt och fint. Värt prestanda förlusten... nja.

Hon köpte SLI moderkortet för att de vart billigt och bra tillsammans med ett 7600GT. De vart ett tag sedan helt enkelt. När hon sen skulle uppgradera datorn med ett nytt grafikkort så tillät ekonomin inte ett nytt prestanda kort utan då föll de naturligt att köpa ett 7600GT till och köra SLI. Hon kunde visserligen upp graderat till två 8600 kort men de blev för mycke pengar och sedan så har ett 7600GT i princip samma prestanda som ett 8600GT.
I bland annat Warhammer 40K - Dawn of War och Supreme Commander fick hon nästan dubbel FPS än tidigare med ett 7600GT. De kan man knappast kalla för dåligt.
Men visst finns de spel som SLI skalar dåligt i men de har hon inte lidit av direkt.
Jag förstår inte varför en del skall klanka ner på SLI och Crossfire så mycke? Jag ser de dock inte som någon form av skryt faktor utan ett alternativt sätt att få bra prestanda! Då skulle dessutom HD370 x2 och 9800GX vara värdelösa kort bara för att de är Crossfire och SLI på två kort. Så vitt jag vet så funkar Dual GPU grafikkort riktigt bra. Se på 7950GX2 som rockade ganska fett när de kom.

Hur som helst så säger jag de igen. Hon skall köpa två kort och vill totalt lägga ut 3000 kr och få så bra prestanda som möjligt för dessa 3000 kr. Och då kommer två 8800GS vara riktigt bra prestanda för pengarna och de lär vara bättre än ett 8800GTS 512MB i dom flesta spel, undantag dom spel som skalar dåligt.

Edit: Ett litet test där man kör 7600GT singel och i SLI. Redan med dessa gamal spel och drivrutiner så skalar 7600GT väldigt bra tycker jag.
http://www.guru3d.com/article/Videocards/326/20/

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk

Nästan väntat. Ända hål som nV har kvart att täppa till är mellan 8600GT och 8800GT. 8800GS faller presic in. Helt logiskt faktiskt då GS har alltid varit lillbror av GT.

Det är inte alls förvirrande och missplacerat som Mr.Borka försäker övertygas.

GS version har alltid varit en del av nVidias produkt linje sedan 6-serien. Dessa kort har tagit sin plats mellan de olika kort segment.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raghor
Och då kommer två 8800GS vara riktigt bra prestanda för pengarna och de lär vara bättre än ett 8800GTS 512MB i dom flesta spel, undantag dom spel som skalar dåligt.[/url]

Vad får dig att tro att två sådana kort skulle prestera bättre än dagens high end som 8800GTX, GTS 512?

Vill hon ha SLI för att ha det eller vill hon ha bra prestanda? Då tror jag det är bättre att köra på 9800GX2 eller HD3870X2. Priset sägs hamna på 3 000kr eller under.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Nej men titta ! Ett medelsegmentskort !
Det var på tiden, sådana finns det ju inte sjutusen av sen tidigare...

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JesperT
Nej men titta ! Ett medelsegmentskort !
Det var på tiden, sådana finns det ju inte sjutusen av sen tidigare...

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Avstängd

8800GS skall använda G94 som de kallar den?

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raghor
Dom har ännu lite att utveckala i GPU-Z för att all data till 8800GS skall vara korrekt.

Everest är bättre.

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av agober
Är det en HDMI-port jag ser? Mycket intressant...

Ah, så jag var inte den enda som såg den?
Intressant, skulle passa bra till en HTPC, tycker mitt 8800GT är lite overkill.
Funderar om man kanske skulle byta till ett sådant istället.
Borde få ner värmen lite i mitt chassi.

Permalänk

Skulle kunna bli väldigt intressant i en HTPC när dom släpper en passiv version måste jag säga:P

Hygglig prestanda med okej värmeförhållanden...Eller vad tror ni andra?

Visa signatur

amd x2 4000+[] x1950gt[]2x1024 MB Corsair Value[] Hiper 580 W[] Samsung syncmaster 931 BW[]RAZER deathadder[]Creative X-Fi xtreme music[] Creative Inspire T7900

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Varför skulle de slänga ut 8800GTX 1Gb? De har ju redan kört över ATi ganska ordentligt så de behöver inte lansera något mycket bättre kort än dagens befintliga.

Men jag håller med dig, det blir ganska förvirrande men som någon skrev så täcker nVidia alla deras "hål" med dessa kort och som han också skrev så finns det snart ingen anledning till att köpa ATi, jo om man är ute efter HDMI.

Mjaaa... Kört över på enkelkortsprestandan. Men AMD har fortfarande god potential med Crossfire-X, vilket Nvidia inte kan erbjuda - vilket ger dem som köper en HD3850 eller HD3870 möjligheten att senare köpa en till när det behövs, och sedan en till... och ännu en. Tri-SLi är inte så vansinnigt intressant i grunden då varje krets kostar 3500kr+ och bryggan kostar runt 200kr i sig självt, och effekten är ganska oslagbart hög.

Om rykterna stämmer gällandes AMD:s idé om att lägga R700 på is till vidare, eller sätta mindre personal på utvecklingen och mer på driverfronten så är jag självt inte lika skeptisk till detta som jag varit tidigare. Sätter de fler folk på att utveckla drivrutinerna så kan man få ut ganska mycket av korten, framförallt under Crossfire och Tri- Quad-Crossfire. Sedan om AMD kan lyckas utnyttja Tessalation-enheten i spel efter drivrutiner så skulle detta vara lite för bra. Med tanke på att enheten finns där så är det ju inte omöjligt att programmera den i efterhand.
Skulle HD3870X2 rent magiskt stödja Crossfire-X så har AMD rent teoretiskt allt i hand mot Nvidia - även om ingenjörsexemplaret inte innhöll Crossfire-X stöd men det vara i grunden bara platformen för tidigare 2900XTX de visade upp rent fysiskt.

Nvidia har några HDMI-enheter, men detta framförallt på budgetdelen av marknaden. Där tycker jag att 2900XT är riktigt bra, då jag spelade Crysis demot på 42 tummaren på undervåningen på 1960x1080 på mellaninställningar och hög ljudkvalitet med ljud till, ja, ljudanläggningen och bild direkt till skärmen på en sladd. Väldigt trevlig funktion för de förhållandevis ganska många användare som har nya TV-aparatet då man kan använda datorn som en stark spelkonsol.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Vad får dig att tro att två sådana kort skulle prestera bättre än dagens high end som 8800GTX, GTS 512?

Vill hon ha SLI för att ha det eller vill hon ha bra prestanda? Då tror jag det är bättre att köra på 9800GX2 eller HD3870X2. Priset sägs hamna på 3 000kr eller under.

Jag tvvlar starkt på att 9800GX2 skulle få ett prs på 3000 kr. Tippar mera på 5000 kr.
Hon vill både och, alltså ha SLI och bra prestanda. Hon är dock ganska petig med vad de får kosta och hon kliver inte över den budgeten hon har sagt
Att säga att två 8800GS inte skulle vara lite bättre än ett 8800GTS 512MB tycker jag verkar galet. Med den tankegången så skulle två 8800GT vara lika bra som ett 8800GTS 512MB och de är de ju inte. Målet vart iaf inte att försöka slå ett 8800GTX eller så utan fortfarande de jag skrev tidigare.

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Hjälpsam
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sockan
Smart av nvidia. Snart kommer det inte finnas en orsak för att köpa ATI. Då de täcker alla hål. 8800 chipet e ju lite poppis nu, så jag tror att det kommer fungera utmärkt!

Finns väl all anledning att köpa ATI i dag om man är ute efter ett kort under 2000kr.
8800GT är ett alldeles för bra kort för att bestyckas med 256MB, så nog kommer 8800GS 320 bli ett intressant kort i mellanklassen, om priset blir betydligt lägre än för HD3850-512.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

Återstår bara att se om det kommer till sverig. Var ju inte inte alls säkert.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

heh.
två anledningar. som nämnt för att täcka alla hål. men gissar att det är samma chips som kanske had lite productions fel och hellre än att slänga dom skapar det nya hål jag skulle knappast tro at nvidea hade gjort dessa om de kunde täcka marknadens behov med 8800gt.. för hade dom kunnat göra det. så hade tillgången på gt korten varit bättre. samt att priset då skulle falla aningen tror jag.

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Medlem

Borde dom inte gå lite frammåt... Det känns som nvidia har stannat på 8800

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lejo
Borde dom inte gå lite frammåt... Det känns som nvidia har stannat på 8800

Kolla nyhterna så ser du att 9800GX2 dyker upp i februari.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Borka

Om rykterna stämmer gällandes AMD:s idé om att lägga R700 på is till vidare, eller sätta mindre personal på utvecklingen och mer på driverfronten så är jag självt inte lika skeptisk till detta som jag varit tidigare. Sätter de fler folk på att utveckla drivrutinerna så kan man få ut ganska mycket av korten, framförallt under Crossfire och Tri- Quad-Crossfire. Sedan om AMD kan lyckas utnyttja Tessalation-enheten i spel efter drivrutiner så skulle detta vara lite för bra. Med tanke på att enheten finns där så är det ju inte omöjligt att programmera den i efterhand.
Skulle HD3870X2 rent magiskt stödja Crossfire-X så har AMD rent teoretiskt allt i hand mot Nvidia - även om ingenjörsexemplaret inte innhöll Crossfire-X stöd men det vara i grunden bara platformen för tidigare 2900XTX de visade upp rent fysiskt.

Nice =D, hoppas dom rykterna stämmer.
Har väntat sen mars i år på att köpa ny burk:P, men har skjutit upp det för jag hörde talas om penryn sedan HD3870X2.
Sedan fick jag höra att r700 äter upp alting i sin väg(Ett riktigt monster)
Så blev jag lack, Just när jag bestämmt mig för att köpa ny dator i februari.

Om rykterna stämmer så blir jag ännu gladare för jag tänker och ska köpa ny burk i februari...Känns lite "historien upprepar sig" om jag väntar 1 år+:P

Ps: Jag Heter r3mpuh på Wc3. Lirar dota, pudge wars. Har vent+skype.
Adda mig och skriv så kanske vi kan köra en match=)

MOahahha jag kan köra High/1680x1050 På wc3 Utan lag!!

Mvh kim^^

Permalänk
Medlem

Onödigt kort tycker jag då ett 8800gt redan är billigt som attan men presterar så grymt bra.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aircut64
ehm spöar det här kortet 8800GTS 320mb och 640mb ?

Knappast. 8800Gts är fortfarande ett väldigt bra kort. Mitt presterar ungefär som ett oklockat Gtx i de flesta fall. Nya Gt korten får ibland stryk av (sällan) 640mb och det finns inget av dom nyare korten som svarar på överklockning så bra. Nya korten tar inte riktigt nästa kliv så man kan pumpa upp inställningar de sitter som kvar i ett dödläge. Men dom är fynd ändå.

Det skiljer bara ett par ynka % i prestanda mellan ett grundligt överklockat 640mb och överklockat 8800Gt. Det syns på swe testet där dom kör fjuttklock.

En för 660+ voltskyddet, en för minnet och en för gpu så drar kortet iväg över 700Mhz och demonprestanda.

Sitter man på slibräda så gör 640mb kortet till ett utmärkt sli kort också.

Visa signatur

dualsata2| A64 3500+ 2,7 ghz | Cruical ballistix 2 gig DDR 4000 | jag hatar Nvidia 8800GTS 100% buggar (nu 5% och gudomligt 660/1044)|Windows XP Pro | Proff deluxe - kungen av vattenkylning| 480 W Hiper typeR nätagg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ratatosk
Finns väl all anledning att köpa ATI i dag om man är ute efter ett kort under 2000kr.
8800GT är ett alldeles för bra kort för att bestyckas med 256MB, så nog kommer 8800GS 320 bli ett intressant kort i mellanklassen, om priset blir betydligt lägre än för HD3850-512.

Läste i nyheten att 8800GS kommer att kosta under 2000kr (1500-1600).
Visst vill man köpa ATI får man göra det, men just nu är 8800 chipset ganska poppis och efter att det inte har gått så bra med 2900XT, kommer förmodligen många att följa strömmen med att köpa Nvidia. Innan fanns bara 8600 kortet runt den prisklassen och nu kommer 8800GS vilket kan få 3850 att säljas mindre. Nvidia skulle inte släppa 8800GS bara för att, de gör det av en anledning.

Visa signatur

Stationär: Ubuntu GB DQ6 P35 | Q6600 | 4GB ram Corsair 2*2gb 800mhz (3.5gb) |1tb SATA + 500gb SATA + 250gb SATA | Sparkle 9800gt Passiv
Laptop: Lenovo 3000 v200 | Ubuntu |

Permalänk
Hjälpsam
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sockan
Läste i nyheten att 8800GS kommer att kosta under 2000kr (1500-1600).
Visst vill man köpa ATI får man göra det, men just nu är 8800 chipset ganska poppis och efter att det inte har gått så bra med 2900XT, kommer förmodligen många att följa strömmen med att köpa Nvidia. Innan fanns bara 8600 kortet runt den prisklassen och nu kommer 8800GS vilket kan få 3850 att säljas mindre. Nvidia skulle inte släppa 8800GS bara för att, de gör det av en anledning.

Jag hoppas på lite lägre, om 8800GS-320 gick för 1400-1500, skulle det kanske pressa ned HD3850-256 till 1300 igen och HD3860-512 skulle hålla sig på 1600.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ratatosk
Jag hoppas på lite lägre, om 8800GS-320 gick för 1400-1500, skulle det kanske pressa ned HD3850-256 till 1300 igen och HD3860-512 skulle hålla sig på 1600.

Rätta mig om jag har fel här men 8800GS skall ha 384MB och 768MB, inte 320MB!

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
Onödigt kort tycker jag då ett 8800gt redan är billigt som attan men presterar så grymt bra.

Min tanke exakt.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!