Permalänk
Medlem

Toshiba Equium A200-1V0 på julrean!

Hejsan är så att jag var på elgiganten idag och kollade runt lite. Fick syn på en bärbar för priset 5990kr. Så jag har en kort och enkel fråga är Toshiba Equium A200-1V0 prisvärd för de priset?

Den uppfyller nog mina krav, eftersom min kamrat införskaffade en sådan idag så har jag hunnit testa den lite.

Toshiba Equium A200-1V0

tacksam för snabba svar!

God fortsättning gött folk!

Visa signatur

Dalmas..

Permalänk
Medlem

Verkar vara en helt ok surf och skrivdator. Man ska nog inte räkna med att köra något i spelväg på den.
Aldrig ägt just en toshiba själv så kan inte säga något om byggkvalitén.

Visa signatur

Flest teknikprylar när man dör vinner.

Permalänk
Medlem

Att köpa den av elgiganten suger.
Min kompis fick sin USB port trasig på hans toshiba och han fick vänta 4 månader, han fick ringa dem flera gånger och fråga hur de gick osv men inget hade hänt.

Permalänk

kasst grafikkort och kass processor, kan du leva med de så slå till annars ej, men du kan nog bara surfa på den inget mer!

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem

inte tokvass kanske, men lite överdrivet att enbart kalla den smurfdator iof..

släng ut Vista så duger den allt till det mesta annat med på en moderat nivå.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

jobbar man med ett program i taget, ska ha den till skriv, sufr, kolla på foton och även kanske lagra och titta på rörliga bilder från videokameran tror jag att denna dator räcker ganska långt.... Det är väl först vid multitasking coh spel som den kommer till korta?

Visa signatur

FS Amilo Xi 1554, ATI Mobility Radeon X1900 256 mb GDDR3, 2,0 Ghz Intel Core 2 Duo T7200, RAM 2 Gb DDR2,HD 2* 160 Gb, 17" VUXGA 1920 * 1200