Permalänk
Medlem

Blomkålsöron

Nån som har koll på såna?

Har just kommit hem från mitt tredje läkarbesök där dom tömt blod. Totalt har jag tömt 7ml nu, första gången för 2v sen, då dom bara plåstra om örat -> fylldes på mer lr mindre direkt. Andra gången fick jag en kompress fastsydd som skulle ge tryck, det funka bättre.

Men så nu 2v efter första besöket va jag och träna lite lätt igår (Brasiliansk Jiu-Jitsu), fick ingen ordentligt smäll lr så, utan bara kom emot nån annan med örat som man gör så hade det svullnat upp imorse igen -> tömning och ny fastsydd kompress.

2 veckor känns ju ändå som hyfsat lång tid och jag tycker det borde läkt ihop ganska bra då? Eller ska man be doktorn göra på nåt annat sätt, än att sy fast en ”tryckkompress”? Läkarna verkar ju inte ha så stor koll på detta... Nu gick ja iofs hos en husläkare, men polarn som har samma sak o va hos ÖNH fick ännu sämre hjälp, där sydde hon inte heller så hans kom ju tillbaks direkt dan efter.

Visa signatur

5900X | CH8 | 64GB/3600MHz | RTX4080 | SN850 | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk
Medlem

skumt med sånna hårding öron

Permalänk
Avstängd

Se till att andra örat får samma behandling så är det inte mycket mer att bry sig om

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.