DB.com Bonustrappa - Vad du kan få

Permalänk
SpelClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cynic
När jag handlade min nya dator för två dagar sedan fick jag tre stycken godisbitar i en av mina tre kartonger när jag skrev bonusordet extragodis.
16000kr, tre godisbitar.. kunde inte låta bli att skratta.

exakt samma här, fast jag fick 2
hoppas dock dom skickar med lite extra nästa vecka

en fråga till dbmannen: hur lång tid tar det att få bonusen när man betalt med kort?

Visa signatur

Admin på Geeks Gaming

Permalänk
Medlem

Funkar inte webcameran 130mg till vista 64? har installerat för 64 men den klagar över drivrutiner när jag ska starta deras program ,och det blir ingen bild.
går inte ladda ner senaste från deras sida..
Stod något i windows föresten att den inte är digitalt signerad, Hur fixar man detta?

Edit2: Haha vet ni vad, Jag försökte nu installera kameran på min andra datorn med cd som följde med, Datorn kör windows xp 32bit, Gissa om kameran fungerade där? Nej !! läste manualen pdf filen och gjorde exakt som det stod med o installera drivrutiner osv, Har 15 års datorvana så tror inte felet ligger på min sida, Varför skickar datorbutiken ut dessa kameror om dom är totalt värdelösa vad är detta?
2 datorer med 2 olika windows har jag prövat på nu..

Någon måste ju kommentera detta gärna från datorbutiken själva..

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kampis
Funkar inte webcameran 130mg till vista 64? har installerat för 64 men den klagar över drivrutiner när jag ska starta deras program ,och det blir ingen bild.
går inte ladda ner senaste från deras sida..
Stod något i windows föresten att den inte är digitalt signerad, Hur fixar man detta?

Edit2: Haha vet ni vad, Jag försökte nu installera kameran på min andra datorn med cd som följde med, Datorn kör windows xp 32bit, Gissa om kameran fungerade där? Nej !! läste manualen pdf filen och gjorde exakt som det stod med o installera drivrutiner osv, Har 15 års datorvana så tror inte felet ligger på min sida, Varför skickar datorbutiken ut dessa kameror om dom är totalt värdelösa vad är detta?
2 datorer med 2 olika windows har jag prövat på nu..

Någon måste ju kommentera detta gärna från datorbutiken själva..

Så om felet inte ligger på din sia, så kan den kameran inte fungera på någons dator med xp eller vista. märkligt...

Permalänk
Medlem

Vad är chansen att kameran kommer fungera om tex en vanlig pc användare som "Runar 58" har köpt kameran och försöker installera den på sin dator?
Borde vara någorlunda lätt att installera en plug&play usb enhet på så nya operativsystem som winxp och vista m.m, är väl lite konstigt?

Permalänk

xurra - Oavsett betalningssätt tar det max 2-3 arbetsdagar efter mottagande. Kolla ditt kundkonto, så du handlat som "privatkund".

Kampis - Vi har inte fått några klagomål på den kameran tidigare, men jag skall be en av våra tekniker testköra den i de operativ du nämnt för att säkerställa funktion/kvalitet. Det kan ju vara fel på just ditt ex. Maila mig!

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem

Ska testa lite mer återkommer med exakta felmeddelandet, men iaf när jag har allt installerat så om jag går in i enhetshanteraren står det att drivrutinerna inte kan läsas, då har jag testat både med cd och nerladdade versioner!

Permalänk
Medlem

Något jag saknar lite är någon mus eller kanske något tangentbord, kanske både något billigare på en lägre nivå och något lite exklusivare på högre nivåer, kanske som utfyllnad mellan 500 och 1000 poäng, det är ju ett ganska stort hopp där. Fin 1000 poängsbonus förresten.

Visa signatur

E det så?

Permalänk

NoAim - Ja, det finns en 1000p-nivå..

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com
NoAim - Ja, det finns en 1000p-nivå..

Jo jag vet, därför jag sa att bonusen där var fin, blir väl att samla ihop till den om ni inte beslutar er för att lägga in något intressant mellan 500 och 1000.

Visa signatur

E det så?

Permalänk

Aha, jag som missförstod dig... Så, du är en av de få lyckliga som kommit upp över 500p, grattis!

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk

Väntat över 13 dagar på mina bonuspoäng nu.
Supporten säger bara "Det kan dröja några dagar".

Mailar dig om detta.

Visa signatur

CPU: Intel i5 12400f | CPU kylning: CM Hyper 212 EVO V2 | GPU: XFX Speedster SWFT RX 6600 | RAM: Kingston Fury 16GB 3200MHz | M.2: Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 512GB | M.2: Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 1TB | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Seagate 2TB | Mobo: Asus Prime B660-PLUS D4 | PSU: Be Quiet! System Power 9 700W | Chassi: Fractal Design Define R5 | Skärm: AOC 27G1G4 + Samsung S27F350

Permalänk
Avstängd

NoAim: vad finns där?

Permalänk
Medlem

Perfekt! Mina öronsnäckor som just pajat. Så kan jag få ett par som förhoppningsvis är bra alldeles gratis!

Faktumet är att jag kan få 4 par

Permalänk
Medlem

Hur många godisbitar får man för 5p ?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joki
Hur många godisbitar får man för 5p ?

Varför använda poäng för att få godis? Skriv bara "extragodis" i kampanj-fältet så får du gratis godis utan att några poäng dras.

Permalänk
Medlem

Också nyfiken på vad som är på 1000-nivån. NoAim?

Permalänk
Sötast

Så man får alltså hela 900kr rabatt om man handlar för 50.000 kr?
Deal of the Year.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Så man får alltså hela 900kr rabatt om man handlar för 50.000 kr?
Deal of the Year.

Det beror väl på att de redan har rätt bra priser. Själv tycker jag att massiva bonusar på höga priser är rätt dåligt.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem

Det förstör väl spänningen lite om jag berättar vad som finns där. Men kan iaf säga att värdet ligger runt 3000 spänn.

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Medlem

Ganska många som aldrig någonsin kommer få veta vad det är på 1000-nivån om ingen säger det. Jag inkluderad.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoAim
Det förstör väl spänningen lite om jag berättar vad som finns där. Men kan iaf säga att värdet ligger runt 3000 spänn.

Den här tråden är inte till för spänning.

I första inlägget skriver jag vad syftet är :

STARTAR UPP EN TRÅD DÄR VI KAN FYLLA I VAD MAN FÅR FÖR SINA BONUSPOÄNG SÅ MAN LÄTTARE KAN AVGÖRA NÄR DET ÄR DAGS ATT TA UT/SPARA SIN BONUS.

Har du tillgång till en bonusvara som ej finns med i listan skriv då ett inlägg i tråden med följande info:

Vill du inte säga vad det är fine, men skriv inte off-topic inlägg här tack.

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Medlem

Maglite 2-Cell D ficklampa 2xLR20 100 P

Permalänk
Medlem

Kommer det inga fri frakt erbjudanden snart?

Och nu eftersom db-mannen verkar vara aktiv här undrar jag också detta:

Priset på en del varor höjs och sänks dagligen. Minnena höjdes tex. igår med 130 kronor och sänktes sen med 130 kronor nu imorse. Vad beror det på? Att lagret börjar ta slut och att de sen fyllt på det? eller kanske att inköpskostnaden ökar? Eller kanske beror det på dollarkursen?

Alla varor går såhär upp och ner hela tiden. Det kan väl knappast vara någon som sitter och uppdaterar manuellt?

Visa signatur

AMD 64 3000+ Venice @ 2,6 | Sapphire ATI Radeon x550 128MB | Samsung 512MB PC3200 | Maxtor 6Y080PO 80GB | ASrock 939dual-SATA2 | LITE-ON SOHW-1693S DVD Dual-Layer | Atrix C9002-C43 Miditower Black/Silver ATX | Hansol p900

Permalänk

squasho - Våra priser sätts delvis automatiskt, men de rör sig nog extra mycket nu då dollarn rör sig en del. Angående frakterbjudande kan vi väl göra en liten test.. De första 10 som anger koden "dbmannen" i kundvagnen får en gratis frakt. Shoot!

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com
squasho - Våra priser sätts delvis automatiskt, men de rör sig nog extra mycket nu då dollarn rör sig en del. Angående frakterbjudande kan vi väl göra en liten test.. De första 10 som anger koden "dbmannen" i kundvagnen får en gratis frakt. Shoot!

hehe de va en bra ide´:)

Hade plockat hem en koppvärmare för 15p (vill ju inte slösa alla poäng)direkt om det hade funkat

Visa signatur
Permalänk

Amstaff - Vad menar du med "om det hade funkat"?

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com
Amstaff - Vad menar du med "om det hade funkat"?

See here

http://img147.imageshack.us/img147/2323/usbcupqn3.png

Tog förvisso mot postförskott men den räknar med priset ändå..

Om jag väljer förskott så tar den ändå 59:- för värmaren

Fast tanken kanske är att man ska ta en bonusvara i samband Med en beställning och inte separat..

Visa signatur
Permalänk

Mmm, men du måste handla något annat för att kunna välja bonusvaran. Vi skickar inte en order som endast innehåller en bonusvara, därför kommer du som du nu lagt ordern att få två USB-koppvärmare - en som du lagt i kundvagnen och en som du får för dina poäng. Förstår du?

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com
Mmm, men du måste handla något annat för att kunna välja bonusvaran. Vi skickar inte en order som endast innehåller en bonusvara, därför kommer du som du nu lagt ordern att få två USB-koppvärmare - en som du lagt i kundvagnen och en som du får för dina poäng. Capish?

Ah det var därför det fanns 2st på listan, trodde den undre bara var extra text p.ga bonusvalet

Well blir väl fler beställningar snart så då får man passa på.

Kan man då bara välja en av samma bonusvara per beställning?

Eller kan jag (om jag vill dv.s) te.x välja 10st koppvärmare för mina poäng i samband med beställning?

Visa signatur
Permalänk

Endast en bonusvara per beställning kan väljas.

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se