Permalänk
Medlem

Du skall ha tummen upp som lagt ner jobbet, men jag tycker inte det blev vidare bra om jag skall vara ärlig. Blir nog betydligt snyggare om du lackar lådan. Sen är det aldrig någon bra idé att ha lådor som inte är i metall ur jordningssynpunkt plus att ett metallchassi fungerar som "skärm" för störande frekvenser. Det är ingen slump att t.ex alla komponenterna i en Xbox är inpackad i en "sluten" plåtlåda under all plast...

Visa signatur

Space is the place
-------------------------------
EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA│Ryzen 5950X│X570 Crosshair VIII Hero│32GB Dominator Platinum 3600MHz RAM│

Permalänk
Medlem

Jag kan säga att alla elektriska delar på något sätt sitter fast i en ledande metall så det är inga problem med jordningen alls. Dessutom ska det inte vara några problem med störande frekvenser om alla apparater som är i närheten uppfyller EMC-kraven. Om jag skulle lacka chassiet till exempel svart så syns inte den fina "trä-finishen" och det är inget jag vill gå miste om :D. Men jag får väl nöja mig med en tumme upp i alla fall då :D. Och tack alla som har röstat och kommenterat

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org

Permalänk
Inaktiv

älskar det! synd att det har ett fönster på sidan, men det är en smaksak! 10p!

Permalänk

10 poäng! Mycket genomtänkt o fin design. Fönstret stör inte, i och med att du valde en cirkel-form följer du träets "mjuka" karaktär. Superbt. Samlad o fin insida oxå, till skillnad från mina "fågelbon"

Visa signatur

"-You like sex AND money? We should hang out!" -"Idiocracy"

MSI P45 Platinum, e6850@3ghz, 4gb Corsair 6400c5dhx, 500gb+320gb, HD4850 Crossfire (Sapphire/His), Coolermaster Cosmos RC 1000

Permalänk
Medlem

Wow! Riktigt proffsigt ju! 10p från mig!

Och kabeldragningen. Snyggt! Ser ju knappt några kablar. Lite skillnad mot de vanliga ormbona.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Avstängd

Tycker fläktgallerna förstör allting. Kunde du inte bara borrat hål?

Visa signatur

HTPC: Fractal Design Define R4, ASUS Z87-PRO, Intel i7 4770K, Crucial Ballistix Sport 16GB, MSI GeForce GTX 760, Creative Soundblaster Z, Pioneer VSX-527-K.

Laptop: ASUS X502CA-XX009H

Permalänk
Medlem

Nja men någon kan ju få för sig att stoppa fingrarna i fläkten Mest en säkerhetsgrej egentligen

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org

Permalänk
Medlem

Den va najs, Men du skulle ha bytt ut skruvarna mot Torks eller insekts skruvar.