Permalänk
Medlem

Är det en X-Fire brygga som ligger i mitten, visste inte man behövde sån.

Permalänk
Medlem

Man behöver nog en sån om man ska köra asymmetrisk crossfire.

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Citat:

Sorry för Off-Topic

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalton Sleeper
Okej, har du någon länk till något sådant?

Jag trodde inte GTX eller ULTRA gick över 650MHz, om inte högre spänning... Är inte så insatt på just nVidias senaste, typ shaderclock... är den med klockad på färdig klockade GTX?

molle89_89: du har PM

Därför att GPUn är identiskt. Det ända som skiljer korten emellan är kylaren och frekvenserna samt NS på minnena. Men återigen, en GPU på 650Mhz på ett GTX och minnen på 1000 Mhz skulle förmodligen spöa ett Ultra på ett C2D system med 2gig minne. Därför anser inte jag att man lägger 2000 extra men det är så klart individuellt. I samma klockfrekvens på GPU och minnen så är Ultra marginalt bättre, inte markant. Du hade förmodligen ångrat ditt köp om du fick prova båda korten med ditt system, men kanske inte. Jag försöker inte stoppa dig på något sätt utan snarare få dig att förstå varför jag inte skulle köpt ett Ultra.

Nej, färdigklockade GTX kommer alltid med samma Shaderclock. Det är bara frekvensen på GPUn samt minnena som kan skilja.

Har du inte sett tester mellan Ultra och GTX??

http://www.bit-tech.net/hardware/2007/05/02/nvidia_geforce_88...

http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rid=138162

Här har du en drös med tester:
http://www.neoseeker.com/Hardware/Products/nvidia_8800_ultra/...

Vi utgår från att du är ute efter hastighet och idag har en Fiat. Saaben kostar 2000 kr mer än vad Volvon gör och Saaben är marginalt snabbare. Vad skulle det spela för roll vilken bil av dom två du väljer när det ända du märker oavsett vilken bil du köper att, jädrans vilket drag! Det blir Dag&Natt för dig hur du än vrider och vänder på det min vän.

Vilken skillnad märker du på 83fps eller 75fps? Ögat ser ingen skillnad, du förmodligen känner ingen skillnad när det är så marginalt. Eller säg 28fps eller 25 fps, samma sak här. Säg 120fps eller 150 fps? Det är lite större skillnad och i vissa spel i vissa upplösningar så skiljer det så här enligt tester men återigen, 2000 kr extra för detta? När man ändå, förmodligen inte känner någon skillnad? Spelar du med V-sync på är det ännu mer onödigt då FPS bromsas vid vad din Monitor/TFT klarar i Hz.

Jag har ett GTX och spelar orginalt med det kortet och kör spel i 2048*1536 max ingame och skulle det hacka så beror det inte på mitt Grafikkort utan mina övriga komponenter, se sign. Eventuellt dåligt optimerat spel som Vanguard som både är fult och dåligt optimerat.

Du verkar vara en reko kille som skiter innan du torkar dig i röven och inte tvärtom.

Hur som helst:

Jag tycker snarare att du ska köpa ett GTX och sedan köpa ett nytt moderkort samt en ny prolle och 2gig minnen. Det tjänar du _betydligt_ mer på och skulle vara din bästa investering just nu. Det finns ingen mening att köpa ett Ultra för dig när ett 8800GTX med en C2D @ 3Ghz skulle prestera bättre än ett Ultra på dina komponenter. Förstår du hur jag tänker?

EDIT: Omskriviningar 100 ggr.

Citat:

Sorry för OFF-topic

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Asus bjussar på Stalker. En ganska bra deal med tanke på att man får med de tre spelen från Valve också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av S_Z
Undrar ju verkligen vad som kan ha gått så katastofalt fel. Har de ansett att kortet är tillräckligt snabbt för DX9 applikationer och lagt att krut på att optimera arkitekturen för DX10 eller vad?

Varning! Det som följer är ganska löjliga spekulationer av uppenbar fanboykaraktär.

Om det nu är som det har sagts att ATI:s kort är optimerade för DX10 och om de på grund av detta har fått offra DX9-prestanda så skulle det förklara/ursäkta ett par saker.

1. Benchmarks. Vem vet. HD 2900XT kanske krossar 8800GTX/Ultra när Crysis väl släpps.

2. Förseningarna. ATI:s planer var kanske från början att matcha releasen av R600 med de första DX10 titlarna men att man missbedömde när detta skulle ske. För att slippa förklara varför DX9-resultaten såg ut som de gjorde så valde man att vänta.

3. HD 2900XTX. R600 med DDR4 skalar kanske bättre i DX10.

Om detta stämmer (vilket jag själv i ärlighetens namn är mycket tveksam till), varför går då inte AMD ut med detta? Jo! De kan ju inte var 100% säkra på att deras satsning på DX10 går hem och en utlovad framtida prestandavinst skulle därför vara mycket riskabelt.

Slut på spekulationer.

Nu ska jag återgå till min favorithobby. Dvs, akvarellmålningar av gamla AMD-proessorer och ATI-kort.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 1600 GPU: Asus GeForce GTX 1060 6GB DUAL Moderkort: MSI B350M Mortar
RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 3200MHz PSU: Corsair RM750X
Laptop: ThinkPad T480s, Core i7 8550U, 16GB RAM Mobil: Samsung Galaxy S10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasse Laserman

3. HD 2900XTX. R600 med DDR4 skalar kanske bättre i DX10.

Att XTX kortet skulle skala bättre i DX10 är bara BS tanke på att XT kortet presterar bättre än vad XTX kortet gör. Det handlar helt enkelt om att kortet är ett misslyckande av något slag. Om det är ett litet fel eller några stora fel har jag ingen aning om men något är misslyckat. Man funderar till och med att sätta ett XT med 1024 MB som ska va High-End kortet. Aja, tiden är snart inne och jag längtar.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

kan ju vara GDDR4 minnen som knasar för XTX kortet som inte ännu är helt fungerande med 65 nm teknik. Det är iaf min gissning, kan ju fa fel men det kan ju vara andra komponenter också som inte fungerar lika bra som de gör på XT korte

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av korda
http://img181.imageshack.us/img181/2374/asusr600ps2.jpg

Asus bjussar på Stalker. En ganska bra deal med tanke på att man får med de tre spelen från Valve också.

Är det nått företag som kör med stockdesignen? asus har den här, his har en egen design och shappire har egen kylare. powercolor kanske kör med referens?

[EDIT] vad e de jag ser? oginalkliserlappen sitter under den med stalker, kanske går den övre att ta bort?

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDE
Är det nått företag som kör med stockdesignen? asus har den här, his har en egen design och shappire har egen kylare. powercolor kanske kör med referens?

[EDIT] vad e de jag ser? oginalkliserlappen sitter under den med stalker, kanske går den övre att ta bort?

Japp, haha riktigt fult är det.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

http://www.pcadvisor.co.uk/reviews/index.cfm?reviewid=834

En koll på Sapphire HD 2900XT.

Citat:

Fantastic specs don't always add up to a lead in real-world applications, but ATI has been able to convert its technological advantages into some lethal framerates. It didn't beat the 640MB version of the 8800 GTS in all of our game tests, but it did come awfully close

Inga benchmarks, mest prat om specs etc.

Måndag blir skoj.

Stora lanseringar är som julafton för nörden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flopper
http://www.rahulsood.com/2007/02/ati-kung-fu-better-than-nvid...

According to him and a lot of other people SLI is not working and havent for 6+ months.

Ops, så van med engelska.
Köper man 2 kort för oh 12000kr kanske man vill att de funkar med sin 30 tums skärm.

Hängt med Victoria Silvstedt mycket det senaste?

Visa signatur

I/O-Master 5000 @ 77GHz - 512kb tvärlatensminne - VengeanceXtremeDeathboard Socket-666 - Radeon RV100 DDR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dance
Logiken flödar: Du skriver ett långt inlägg i en tråd om 2900XTX fast du inte bryr dej. Du tycker att ett midrange-kort borde spöa ett high-end-kort med "hästlängder" annars är det "skräp". Dags för en reality check kanske?

Vad som är intressant är pris kontra prestanda. Sen får var och en avgöra om det är något för deras system eller inte.

Sen när kommer 2900XTX vara ett midrange-kort? Priset på den lär väll vara samma pris på den som på ett 8800 gtx.

Jag menar att 2900XT kommer enligt prisjakt kosta 3750, ett 8800 GTX kostar 4700 kr. Så ett 2900XTX lär kosta minst som ett 8800 GTX, så alltå måste det vara riktigt mycket bättre för att inte vara gammal teknik.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Ännu bättre (eller mindre dåliga ) drivrutiner påväg: http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=vie...

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Ännu bättre (eller mindre dåliga ) drivrutiner påväg: http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=vie...

"Men snabbare men buggig. Inte det ser ut som att ATI.."

Vet inte om jag ska krama honom eller slå honom på smalbenet. Rolig är han i alla fall

Visa signatur

I/O-Master 5000 @ 77GHz - 512kb tvärlatensminne - VengeanceXtremeDeathboard Socket-666 - Radeon RV100 DDR

Permalänk

Kollat igenom de mesta vad gäller Ultra nu men jag så då inga temperatur-mätningar mer än ett PSU-load test inne på HardOCP.
Någon som sett till detta kanske ?

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

Verkar som NVIDIA och INTEL är dom som har kungar i dagens hårdvara del.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Sen när kommer 2900XTX vara ett midrange-kort? Priset på den lär väll vara samma pris på den som på ett 8800 gtx.

Jag menar att 2900XT kommer enligt prisjakt kosta 3750, ett 8800 GTX kostar 4700 kr. Så ett 2900XTX lär kosta minst som ett 8800 GTX, så alltå måste det vara riktigt mycket bättre för att inte vara gammal teknik.

Det han antagligen menar är att alla inte köper 8800gtx och 2900XT

vanliga svenssons köper typ 8600gt och motsvarande ATI kort.
de är bara här på sweclockers som många kilar omkring med 8800'or .

därför behöver ATI inte vara körda om 2900XT inte säljer.

efter som bara , låt oss säga 10 pers köper highend kort ändå.
gentemot 1000 som köper midrange/mainstream korten.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
Det han antagligen menar är att alla inte köper 8800gtx och 2900XT

vanliga svenssons köper typ 8600gt och motsvarande ATI kort.
de är bara här på sweclockers som många kilar omkring med 8800'or .

därför behöver ATI inte vara körda om 2900XT inte säljer.

efter som bara , låt oss säga 10 pers köper highend kort ändå.
gentemot 1000 som köper midrange/mainstream korten.

Finns bara en hake med resonemanget: Mänsklig psykologi.

Man tror att bara för att ett företag har en testvinnande produkt i högsta segmentet, är resten av produkterna också bättre än motsvarande produkter från andra företag.

Typ bara för att 8800 Ultra är bättre än Hd 2900 XTX, så är även 8600 GTS snabbare än HD 2600 XT - oavsett om det stämmer i verkligheten eller inte. (just detta exempel lär vi få märka om sisådär 20 timmar eller så)

Jag har sett många exempel på det, men vet inte hur man kan förklara det. Personerna 'glömmer' helt enkelt från att de inte köper det som testats.

De kollar t.ex. in ett test som säger att 8800 Ultra är snabbast, men de tycker det är för dyrt, så de köper ett 8600 GTS (för 2500:- eller annan lagom pantad summa) istället. Sen känner de sig nöjda, eftersom de är med på det 'vinnande laget'.

Har sett det när det gäller många saker - inte bara grafikkort och processorer - hade t.ex. närapå ett gräl med en närstående ang. 'Yes' maskindiskmedel - personen svalde reklamen med hull och hår, och vägrade fatta att maskindisk är en helt annan sak än handdisk. Till slut frågade jag att om nu 'kraften från handdiskmedlet' (den gröna slemkudden på tabletten) är så bra, varför gör de inte en tablett av bara det. Då blev det äntligen tyst.

Om nVidia leder high-end-ligan, så kommer många köpa nVidia även i mid-end-ligan, även om de har sämre price/performance. Det spelar ingen större roll om ATI råkar ha ett riktigt prisvärt mid-end-kort, för de är inte med och leker i toppen.

Visa signatur

Gammal och gnällig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lincoln
Finns bara en hake med resonemanget: Mänsklig psykologi.

Man tror att bara för att ett företag har en testvinnande produkt i högsta segmentet, är resten av produkterna också bättre än motsvarande produkter från andra företag.

Typ bara för att 8800 Ultra är bättre än Hd 2900 XTX, så är även 8600 GTS snabbare än HD 2600 XT - oavsett om det stämmer i verkligheten eller inte. (just detta exempel lär vi få märka om sisådär 20 timmar eller så)

Jag har sett många exempel på det, men vet inte hur man kan förklara det. Personerna 'glömmer' helt enkelt från att de inte köper det som testats.

De kollar t.ex. in ett test som säger att 8800 Ultra är snabbast, men de tycker det är för dyrt, så de köper ett 8600 GTS (för 2500:- eller annan lagom pantad summa) istället. Sen känner de sig nöjda, eftersom de är med på det 'vinnande laget'.

Har sett det när det gäller många saker - inte bara grafikkort och processorer - hade t.ex. närapå ett gräl med en närstående ang. 'Yes' maskindiskmedel - personen svalde reklamen med hull och hår, och vägrade fatta att maskindisk är en helt annan sak än handdisk. Till slut frågade jag att om nu 'kraften från handdiskmedlet' (den gröna slemkudden på tabletten) är så bra, varför gör de inte en tablett av bara det. Då blev det äntligen tyst.

Om nVidia leder high-end-ligan, så kommer många köpa nVidia även i mid-end-ligan, även om de har sämre price/performance. Det spelar ingen större roll om ATI råkar ha ett riktigt prisvärt mid-end-kort, för de är inte med och leker i toppen.

Kunde inte uttryckt det bättre själv

Visa signatur

ASUS P5Q Pro | Core 2 Duo E8400 | 4GB Corsair XMS2 1066Mhz CL5 | XFX GeForce GTX 260 216SP 55nm | Corsair VX450W | Intel X25-M G2 80GB Retail | 500GB Samsung Spinpoint | DVD-RW | Dell U2311H | Benq FP241W | Philips 200WP7ES | Windows 7 RTM | Samsung ML-1640

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lincoln
Finns bara en hake med resonemanget: Mänsklig psykologi.

Man tror att bara för att ett företag har en testvinnande produkt i högsta segmentet, är resten av produkterna också bättre än motsvarande produkter från andra företag.

Typ bara för att 8800 Ultra är bättre än Hd 2900 XTX, så är även 8600 GTS snabbare än HD 2600 XT - oavsett om det stämmer i verkligheten eller inte. (just detta exempel lär vi få märka om sisådär 20 timmar eller så)

Jag har sett många exempel på det, men vet inte hur man kan förklara det. Personerna 'glömmer' helt enkelt från att de inte köper det som testats.

De kollar t.ex. in ett test som säger att 8800 Ultra är snabbast, men de tycker det är för dyrt, så de köper ett 8600 GTS (för 2500:- eller annan lagom pantad summa) istället. Sen känner de sig nöjda, eftersom de är med på det 'vinnande laget'.

Har sett det när det gäller många saker - inte bara grafikkort och processorer - hade t.ex. närapå ett gräl med en närstående ang. 'Yes' maskindiskmedel - personen svalde reklamen med hull och hår, och vägrade fatta att maskindisk är en helt annan sak än handdisk. Till slut frågade jag att om nu 'kraften från handdiskmedlet' (den gröna slemkudden på tabletten) är så bra, varför gör de inte en tablett av bara det. Då blev det äntligen tyst.

Om nVidia leder high-end-ligan, så kommer många köpa nVidia även i mid-end-ligan, även om de har sämre price/performance. Det spelar ingen större roll om ATI råkar ha ett riktigt prisvärt mid-end-kort, för de är inte med och leker i toppen.

Kanske stämmer men inte alltid. nVidia hade det snabbate kortet förra generationen med 7950GX2 men vad jag läst sålde Ati bättre i lowrange och midrange. Särskilt med X1950 Pro som hade bäst pris/prestanda ett bra tag. På AGP sidan var det samma sak. Men ta mig inte på orden nu.

Och när det gäller OEM så kollar de säkert på mer än bara vilken tillverkare som har det snabbaste kortet.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Avstängd

Jo men 7950gx2 kortet var ju hutlöst dyrt och hutlöst högljutt (den första versionen) och grymt varma...

Men jag hade ett sånt själv och var grymt nöjd med det super prestanda m.m....

Men men vi får se vad ati hittar på jag gillar deras grafik den är mera mjuk än vad nvidias är......på nåt sätt =).

Men mitt 8800GTX kort kommer räcka länge länge verkar nästan som dom nått taket av vad ett grafikkort klarar av att prestera idagens läge...

Samma som med intel conroe serien sen kommer hålla hur länge som helst då den e super..... Enligt min mening i alla fall....

Permalänk

Använda manualen till X2900 korten
http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=vie...

wtf!? haha bra paint skills

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DataNusse
Använda manualen till X2900 korten
http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=vie...


http://web.telia.com/~u18410198/hot.jpg

wtf!? haha bra paint skills
http://web.telia.com/~u18410198/painskills.JPG

Påkostade skisser !

ja just de ja, dom har dåligt med stålar

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Kan aldrig vara den officiella dokumentationen till korten. Fudzilla är en skämtsida utan några som helst sakliga fakta.

Någon på fudzilla som lagt ner sin tid på att ändra dokumentationen från ett äldre kort i hopp om att folk ska tro på dem.

Visa signatur

"Det finns inga dumma frågor, bara dumma människor."

Permalänk
Avstängd

Äre inte idag NDA eller va det heter släpper så folk får släppa tester av kortet?

Permalänk

Imorron.

Visa signatur

[X570 Aorus Elite][5800X3d][32gb ram][RTX3080][500gb 970 Evo plus M.2+ 2Tb 980pro M.2 ][Corsair AX850][Obsidian 800D][LG 27GL83A ][W10]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eskepola
Äre inte idag NDA eller va det heter släpper så folk får släppa tester av kortet?

Nej, det är i morgon kl 15:00. Så ett knappt dygn får du vänta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
Det han antagligen menar är att alla inte köper 8800gtx och 2900XT

vanliga svenssons köper typ 8600gt och motsvarande ATI kort.
de är bara här på sweclockers som många kilar omkring med 8800'or .

därför behöver ATI inte vara körda om 2900XT inte säljer.

efter som bara , låt oss säga 10 pers köper highend kort ändå.
gentemot 1000 som köper midrange/mainstream korten.

Ja säger inte att de är körda som företag. Menar mer att det vore en besvikelse ifall de fått på sig massor med extra tid och producerar något likvärdigt/sämre än det Nvidia släppte för länge sedan. Känns som de ligger efter till nästa etapp redan då.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

hmm

Citat:

If your computer has an AGP bus, you MUST update the AGP drivers for
your motherboard BEFORE replacing your current graphics card with
your new ATI graphics card.

Antar att denna manual är byggd på en manual för alla ATI kort eller nått liknande.

För detta kort kommer väll ändå inte till agp?

oj.. juste det kom ju ifrån Fudzilla

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DataNusse
Använda manualen till X2900 korten
http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=vie...


http://web.telia.com/~u18410198/hot.jpg

wtf!? haha bra paint skills
http://web.telia.com/~u18410198/painskills.JPG

aaahahaha! *ASG*

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.