Mirai 19" widescreen, 1695:-

Permalänk
Medlem

Mirai 19" widescreen, 1695:-

Hej!
Fick nyss ett mail och klickade på annonsen, en Mirai DML-419W210, 19" widescreen. Upp till 16,2 miljoner färger och med en hastighet på 2 ms enligt dem själva. Ansluten via vanlig VGA. Detta för ett pris av 1695:-.

Kan detta vara en bra skärm? Känns väldigt billig och min fråga nu är hur nöjd man kan bli av ett ev. köp.

Har någon testat denna skärm så vill jag gärna höra någon kommentar.

Några synpunker på denna skärm?

Mer information:
http://www.misco.se/Product/product.aspx?I_Tab=1&P_sku=32131&...

Mvh
Johan

Permalänk
Medlem

Min morfar skaffade en sådan (eller det var jag som beställde den åt han). Den pajjade efter tre dagar. Ringde Datorbutiken, de sa att jag skulle kontakta Mirai. Så jag gjorde de, skickade iväg den. Dagarna gick, blev till veckor. Efter två veckor ringde jag för att höra hur det gick och hur lång tid det skulle ta tills vi fick ny. "Ett par dagar" svarade han. Gick ytterligare två veckor, ringde datorbutiken istället. Fick en ny Samsung..

Ja jag skulle inte rekommendera en Mirai pga detta. Men du kanske inte har samma otur.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Landhow
Min morfar skaffade en sådan (eller det var jag som beställde den åt han). Den pajjade efter tre dagar. Ringde Datorbutiken, de sa att jag skulle kontakta Mirai. Så jag gjorde de, skickade iväg den. Dagarna gick, blev till veckor. Efter två veckor ringde jag för att höra hur det gick och hur lång tid det skulle ta tills vi fick ny. "Ett par dagar" svarade han. Gick ytterligare två veckor, ringde datorbutiken istället. Fick en ny Samsung..

Ja jag skulle inte rekommendera en Mirai pga detta. Men du kanske inte har samma otur.

Ajdå! Kör nog på på en populär Samsung Syncmaster 940BF... Skärmen är en ganska stort del av upplevelsen.

Mvh
Johan