Permalänk

Ingår patroner?

Hade tänkt slå till på en Canon iP5200, det är egentligen en gammal modell som blivit ersatt av 5300 som verkar snarlik. Tycker den gamla ser lite finare ut med sin silverfärg istället för den nya som är nästan helt svart så därför tänkte jag satsa på den.

Nåväl, jag undrar helt enkelt om det ingår några färgpatroner?

Annars får man köpa till "Canon Fotopack Chromalife" som innehåller 4 patroner och lite fotopapper i miniformat (10*15) och allt det går på åtminstone på 500kr. Blir genast mycket dyrare även om man så klart behöver mer färg förr eller senare.
Om nån skulle vara intresserad så finns skrivaren hos Onoff för 999kr nu när de har mellandagsrea, har en kompis med mycket dåliga erfarenheter av dem efter ett skrivarköp men jag chansar, kan förhoppningsvis vända mig direkt till Canon om det blir problem. Före jul sålde de det där paketet hos Onoff för 300, halva ordinarie priset, men då kostade skrivaren å andra sidan 1300.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Det ingår patroner till en ny skrivare, skulle vara konstigt om det inte gjorde det.

Permalänk

Okej, schysst.
Då "måste" jag bara köpa till lite billigare fotopapper då.

Har läst att det ibland kan komma med bara nån enklare färgpatron eller patroner med mindre bläck än normalt, det kanske mer brukar gälla de allra billigaste skrivarna för runt femhundringen.

Visa signatur

««« »»»