Permalänk
Medlem

skum trad detta, men kande att jag ville lagga min synpunkt ocksa har inget battre for mig.

gick sa senast som forra terminen pa gym och minns speciellt detta "problem"
vara larare gjorde inte sa mycket at det, ibland stangde de av natet och ibland inte.

Detta marktes speciellt under programmeringen, 4/5 satt pa natet och surfade och
den sista sov. Av oss alla var det 3 av 20 som fattade vad lararn pratade om och
resten softade pa utan att fatta. Men nar proven kom och av 20 sa fick kanske 5 g
2 vg och 2 mvg resten ig sa marks det ju.

Da tanker man kanske, men stang av natet. Lararen borjade med det och da satt folk
och spelade harpan och ms roj eller sov istallet. Blev inte battre da heller, och man
kan ju inte ta ifran en elev datorn under programmeringen...

Sa detta ar en dod-fraga som inte direkt spelar nagon roll vilket svar det blir
och tror nog att skyldighet eller rattighet inte ar ord som hor hemma i vart samhalle
kanns som nagot hamtat fran 1400-talet's adels klass.
Man gor som man vill, sa lange man ar beredd att ta konsekvenserna. Sen ar det ingen
som har ratt att saga emot.
(inget flamekrig forsen ni tankt igenom denna paragrafen)

// Cecil

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Razor-SWE
Du har inte funderat på att använda tiden i skolan till något vettigt? Som att lära sig stava?

Precis, låt spärren vara säger jag till skolan!
Har man dyslexi och är någorlunda datorkunnig som trådskaparen är så finns utmärkt stavningskontroll i flertalet ordbehandlingsprogram att börja använda om man inte vill verka helt märklig.

Jag tycker INTE det är OK att stava illa bara för att man är på ett forum.

Permalänk
Medlem

Om det är någon speciell sida du vill åt så kan du få tag på IP adressen och surfa på den.