Permalänk
Medlem

3.0 ? :d

ngn mer än jag som väntar på microsoft 3.0an ? ny verisonen är juh svart å mkt bättre . saknar min 3.0 den gick sönder för över 1 år sen

musen verkar grym men jag tkr att raptor musen är riktigt het me ^^

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem

Jo, Raptoren är snygg. Men det är ju bra att ha en skön mus, som passar bra in i handen. Microsoft 3.0an sitter ju som en incementerad fragstealer ( ? ) i handen. ( Dock inte så klibbigt som det låter. ^^ ) Skämt å sido. Jag ser fram emot att få känna några av mössen i min kära handflata. Ha en bra kväll!

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Medlem

den ebra och liknande men kommer nog ALDRIG att ge upp min Logitech mx518

Visa signatur

There's no Irl only Afk!

Permalänk

Min trenolla håller på att ge upp och satan så äckligt sugen jag är på en ny! Känns som en dröm att de dykt upp på nytt. Finns de att köpa någonstans ännu?

Permalänk
Medlem

Nej, man man kan köpa orginalversionen på maxfps iallafall, http://maxfps.se/product_view.aspx?productid=648.

Permalänk
Medlem

jag har en 3.0:a som är i nyskick , knappt använd som ligge ri en låda.. det ni!

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk

Väntar på att butikerna får in den
Ska nog dock känna på den först.
Eller om inte annat ta den via postförskott så jag har ångerrätt haha

Visa signatur

Main: Intel i7-9700K | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair Vengance 16GB 3200mhz | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Asus GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC | Asus ROG Swift PG329Q 32"