Brännprogram i Nod32-stuk?

Permalänk
Medlem

Brännprogram i Nod32-stuk?

Jag formaterade en av mina datorer nyss och behövde ett bränn program, jag passade på att pröva Nero 7. Det var det mest bloatade jag sett/installerat på länge, kan inte finnas någon som använder ens hälften av alla de funktionerna.

Har härmed inte sagt att Nero bränner dåligt bara att det är lite för mycket av det goda

Jag tänkte se om någon satt på ett Program som fungerar och har de vesäntliga sakerna, tror ni förstår vad jag menar

//Nizze

Permalänk
Hedersmedlem

Finns många trådar om detta redan, men Ashampoo Burning Studio kan kanske vara nåt för dig? www.ashampoo.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanel
Finns många trådar om detta redan, men Ashampoo Burning Studio kan kanske vara nåt för dig? www.ashampoo.com

Anade att det skulle vara så men sökte och hittade ingenting om dett bara massa trådar om felmeddelande och trasiga brännare.

Men tack för svaret

Permalänk
Medlem

Sedan när har nod32 något med brännare att göra?

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wooe
Sedan när har nod32 något med brännare att göra?

Nod32-stuk, alltså att det liknar Nod32 med sin enkelhet, eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xterminator
Nod32-stuk, alltså att det liknar Nod32 med sin enkelhet, eller?

Exakt, tog för givet att det framgick. kanske var för mycket begärt ; )

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nizze_Trial
Exakt, tog för givet att det framgick. kanske var för mycket begärt ; )

Prova du ashampoo burning studio den är rikigt bra kör heltid med den själv. Otroligt fult namn men fyller sin funktion bra tycker jag.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

Japp det programmet var perfekt, sen är inte en storlek på 9 mb fy skam det heller ^^

Permalänk
Medlem

Nero 6 är ganska lagom annars.

Visa signatur

Jag tänkte skriva något klyftigt här

Permalänk

Finns det något som Ashampoo burning studio inte kan göra som en normal "hembrännare" skulle behöva? Om det gör det man vill så är det ju onödigt att använda Nero(som tar tid att göra enkla saker).

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk
Medlem

Prova DiscJuggler

Visa signatur

// Lian Li PC-888 // i7 4790s // MSI vega 56 8gb O.C. // 16GB //

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

CloneCd är väl också ganska litet och enkelt fast jag vet inte om det programmet existerar idag.

Permalänk
Medlem

Jag tröttnade också på bloat-Nero förut och hittade Deep Burner som fanns i en gratisversion. Dock så upptäckte jag nyligen att inte ens betalversionen kunde bränna image-filer (bin/cue). Annars hade det nog varit det perfekta brännarprogrammet, nedladdningen är endast på 2.7 MB.