Permalänk
Medlem

Medarbetare sökes

Hallå.

Jag är en av grundarna för ett projekt kallat puf.nu (Politiskt UngdomsForum). Vårt mål är att få ungdommar intreserade av politik, få dem att diskutera och framförallt hjälpa ungdommar ta reda på information angående politik/samhällsorienterande ämnen.

Vi har haft sidan uppe ett tag då med ett femtiotal testanvändare. Jag har nu plockat ner sajten och håller på att bygga om allting från grunden. Med bättre system, säkrare och framförallt mer användarvänlig layout.

Jag söker någon/några i åldern 16 - 25 som vill vara med att utveckla detta.
Ni skall ha goda kunskaper i html, css, php samt mysql(sql).

Det hade varigt bra om du bodde i skåne/södra sverige så att ett möte inte skulle vara omöjligt. Självklart är vi/jag intreserad även om du bor lite längre bort.

-----------------------------------------------------------------------------------------
OBS.
För er som tänker tanken. här kommer den.

§9 Marknadsföring och försäljning Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma i forumet. Som privatperson ska du då använda Marknad.

Detta är ideellt arbete != näringsverksamhet.
Det är inte marknadsföring, försäljning eller annonsering.

Det är rekrytering.
-----------------------------------------------------------------------------------------

Visa signatur

Jag hatar att vara förkyld!

Permalänk
Medlem

Tyvärr är inte SweC heller en arbetsförmedling, så du kan räkna med en låst tråd.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Tyvärr är inte SweC heller en arbetsförmedling, så du kan räkna med en låst tråd.

kul att du är så positiv.

Tycker förövrigt du verkar ha en bra idée för hemsidan, skulle besöka och vara aktiv.

Tyvärr kan jag inte hjälpa till då jag inte har tid!

Permalänk
Medlem

Låter som ett klockrent projekt, mycket bra initiativ. Och jag tycker att tråden definitivt borde få leva kvar.

Jag skulle verkligen kunna tänka mig att hjälpa till, dock är jag bara bevandrad i (x)html och css, men då inget märkvärdigt. Nästan samma sak är det med php och mysql, har bara gjort lite småprojekt. Men jag har en fet bok här hemma och så är jag lite haj på Java, 200p programmering på gymnasiet. Och jag tycker att jag är rätt snabb på att lära mig nya saker. Du/Ni kan väll dra iväg ett pm med lite grejer som kan tänkas vara arbetsuppgifter så får vi se om jag klarar av dem.

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Medlem

Skicka ett PM om Ni fortfarande behöver hjälp.