Hyra Konsoll Basenhet?

Permalänk
Medlem

Hyra Konsoll Basenhet?

jag hade tänkt köpa gamecube enbart för zelda serien men skulle gärna vilja testa den först. så ja undrar om någon vet nått ställe som hyr ut gamecube basenheter någonstans i göteborg? lr i närheten.

peaz

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

dom som hyr ut spelen brukar ju oftast ha en eller två basenheter i lager till uthyres

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem

haha joo det är sant men nu är det så att jag inte vet vart i stan man kan hyra konsoller/spel..harru nått förslag?

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk

Re: Hyra Konsoll Basenhet?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Home|Roz
jag hade tänkt köpa gamecube enbart för zelda serien men skulle gärna vilja testa den först. så ja undrar om någon vet nått ställe som hyr ut gamecube basenheter någonstans i göteborg? lr i närheten.

peaz

Köp en GC!

Har själv varit nyfiken på Zelda-serien och hittade en GC på blocket för 600 spänn. Inklusive minneskort (original), Zelda Collectors edition (Ocarina of Time of Majoras mask bla) + Metroid Prime.

600 bränner man en helt vanlig kväll på krogen. Stanna hemma en Lördag och köp en GC istället!

Visa signatur

||Wintel PC|3*Mac mini|Xbox One S|Synology DS918+||

Permalänk

Fattar inte varför man ska testa GC innan man köper, den är ju så billig och bra. Det är ju spelen du köper den för dessutom

Permalänk
Medlem

Att hyra skulle gå på minst 100kr skulle jag tro så det är nog mer lönt att bara köpa en, kan ju alltid sälja om du blir missnöjd vilket du dock inte kommer att bli. (:

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk

Även om jag nu för tiden inte är någon Nintendo fantast, så måste jag medge att Gamecube är en underbar liten konsol

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Home|Roz
haha joo det är sant men nu är det så att jag inte vet vart i stan man kan hyra konsoller/spel..harru nått förslag?

jag skulle börja med den lokala video butiken i närmaste kvarter sen bara fråga runt i kedjorna dom flesta har ju spel till uthyres.. här uppe normalt bara xbox/360/ps2 men ja, annars kan du ju köpa ett GC + zelda på GAME sen testa i tio dagar och lämna igen det om du inte är nöjd GAME har verkligen en riktigt bra deal när det gäller öppet köp

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem

joo det är sant fan men grejen är att ja ville testa konsollen/spel för jag har inte så mkt cash..redan gjort mig av med nästanhela min lön typ haha.. räkningar o åter räkningar.. så ja e lite llow on cash dvs.. har tröttnat på xboxen o det verkar som GC ger mer spelglädje när det kommer till spel än vad xbox gör... kommer köpa zelda spelen i första hand o sedan köpa till mer spel. fick upp ögonen nyligen för GC har inte pallat med nintendo sen N64 haha o ja märker att jag missat en del hehe..förresten nån som vet när Rev. ska släppas..kanske är värt o vänta för jag har för mig att den är bakåtkomplitabel.. men å andra sidan är ju GC så otroligt billig.. aja får sova på saken =P

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk

Rev kommer om minst 6 månader, eller något sådant. Antagligen mer än det. Och den lär kosta över 1500:-.
Satsa på en Gamecube med Zelda Collectors edition!
http://www.webhallen.com/prod.php?id=51280

Då får du med några RIKTIGT bra spel dessutom.
Glöm inte att det finns fler bra spel än Zelda-spelen.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!