Permalänk
Medlem

FTP server för mobil.

Det finns ju program som man kan skapa en FTP server som andra datorer kan logga in sig på via internet. www file share pro är ett enkelt program där man kan logga in sig på en tillfällig server och tanka hem upplagda filer. Finns det något program som man kan skapa en ftp server som man kan logga in sig på via mobil och gprs?
Någon som vet? Jag har googlat runt en del och har inte hittat nåt relevant.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem

Vad har du för mobil och vad kör den för operativsystem?
Till Symbian så lär det ju finnas.

Permalänk
Medlem

jag har samsung x200
Syftet med detta är att kunna ladda ned saker till min mobil från dator då jag inte kan koppla in den till datorn.
Ingen aning vad operativsystemet heter.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hakan78
jag har samsung x200
Syftet med detta är att kunna ladda ned saker till min mobil från dator då jag inte kan koppla in den till datorn.
Ingen aning vad operativsystemet heter.

Det skulle väl vara då om den klarar av att köra JAVA-program.
Jag har tittat lite men inte hittat någon FTP-server i java för just mobiltelefoner.

Permalänk
Medlem

ok tack ändå

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.