Permalänk
Medlem

Hehe good one

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
Sluta klaga på att den var dålig, den var ju stört skön
Man måste nog ha spelat wow för att förstå

Folk skriver sådär även i cs och en del forum, dom är medvetna att dom skriver fel bara för att det ser så roligt ut , "OMFG!!1!1!!1 nuubs"

årets upptäckt?

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ramzon
Jaha, den var ju rolig. Har nog blivit för gammal för sånt här. Vad betyder LMF?

Du menar LFM?

Betyder Looking For More
Brukar spammas i chatten när man letar mer spelare till en grupp

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

HAHAHAH Jag GARVADE SOM FAN

helt sjukt rolig faktiskt!!

Tänkte på GW jäkligt mycket eftersom jag inte har WOW men .. ojoj fan så bra den var

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
Sluta klaga på att den var dålig, den var ju stört skön
Man måste nog ha spelat wow för att förstå

Folk skriver sådär även i cs och en del forum, dom är medvetna att dom skriver fel bara för att det ser så roligt ut , "OMFG!!1!1!!1 nuubs"

Ja och det är det som gör det så jäkla tråkigt att spela dessa spel numera, en massa 14isar som inte kan skriva ordentligt och bara tänker på att få så många frags som möjligt kan jag klara mig utan. Jag är så jäkla trött på alla dessa förkortningar så jag kan spy. De borde koncentrera sig mer på spelet istället för att spamma spelen med menigslösa ord.

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Avstängd

Jag tycker "Lets Do This" är d bästa spelet

Permalänk

Själv tycker jag GTA SA. Finns inget spel som varar så länge både i sp och mp Men det är bara min åsikt, sedan får ni tycka annat om ni vill. Och jag är intresserad av att höra varför ni tycker det. Kan ni skriva en avhandling i Word på en ca 1- 2 A4 så är det bra men annars räcker det om ni skriver några meningar här i tråden.

Tack på förhand!

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Otroligt tråkig, satt hela tiden och försökte finna en röd tråd i händelserna, men fann ingen alls :S

Permalänk
Medlem

Alltså man fatta ju ironin med det hela, men inte blir den bättre för det, fortfarande lika kass!

Permalänk
Medlem

om man är lättroad så får man väll skylla sog själv... ennu nått patetiskt från nån som vi kallar "NUUBS"...

Visa signatur

Boyakasha!!!

Permalänk
Medlem

den var otroligt tråkig, jag orkade inte ens se hela.

Permalänk

zzzzzzz...snark hur *** kan man få lägga upp sånt skräp borde få en varning......zzzzz

Visa signatur

I am Oskar the one and Only!!

Permalänk
Medlem

Fattade inte...

Permalänk
Medlem

Dålig

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk

Ganska tråkig faktiskt. Dock lär den questlinen gå till historien som detn längsta linen nånsin.

Permalänk
Medlem

ganska rolig för folk som förstår "fjortis språk" o spelar/spelat WoW, självklart 100% ironi . o förrsten bara för att man förstår "fjortis spårk" så betyder det inte att man behöver vara fjortis lr "n00b" whatever. folk pastar så mkt skit här i forumet så denna e bara än i mängden? typ trådar "som snyggaste spel bruden" osv. men men alla människor har varsin åsikt and lets keep it that way.

dell 4 ever varningar.. mm en newbie kommer in på forumet o leker moderator. haha om du tycker denna tråden är onödig så kommer du tycka att många trådar är onödiga i detta forum orka lägga ner tid hoppas du får en bra tid här på swec..
peaz

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

Oj, där slösade jag bort nån minut av mitt liv. Tur att jag stängde av innan jag jag slösade bort ännu mer tid. Med andra ord, buuuuuu!

Permalänk
Avstängd

jag tycker Pitschko di maiko e bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mellwing
Är det vanligt att folk skriver såhär i WOW? Om det är fallet är jag orolig för det svenska språkets förfall, på allvar... :S

undrar va de har me de svenska språket o göra

för övrigt var animationen guld spelar inte ens wow

Visa signatur

AMD Tbred 2200+ | 512 DDR | GeForce4 Ti4200 | Abit KX7 | Acer CDRW | 100 GB HD | 17" TFT | 12/9 Mbit vDSL |

Permalänk

Aion, aehon, dell 4 ever, ksx

Fyra användare registrerade i februari som alla skrev inom en 3 timmars period och som alla klagar på skämtet.

Tyckte den var rätt rolig och jag spelar inte ens WoW.
Det är trots allt så mycket CS-fjortisar som gick över från CS till WoW så att en viss nedsmittning var oundviklig.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

mortifer, joo väldigt många cs fjortisar. tro mig språket är värre än cs haha.
la ner spelet för 4 månader sen. ska börja spela igen tror jag, fast denna gången som horde. mkt mognare folk där.

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

sagan om pingen, en noobs äventyr......:p

Permalänk

Tyckte den var rolig som fan
^^