Permalänk
Medlem

Ny mobil: Vill inte ha en "vanlig" telefon.

Har haft sönder min mobil och eftersom mitt 3G abonemang går ut den 13 december så ska jag fixa både ny mobil och nytt abonemang. Kommer gå över till comviq, så den saken är klar, men mobil återstår.

Vill inte ha en mobil som ser ut som en vanlig mobil utan en som är annorlunda, men ska gärna ha många funktioner också.

Har kollat på nokia 7280 och den verkar väll intressant (iaf designmäsigt) men fundersam över det här med att det bara är 5 knappar. Man slår ju nummer genom att bläddra i menyn med en av knapparna. Fast undrar om det även går att göra med röst, alltså säga nummren, samma gäller för SMS, att prata in sms.

Även tittat på Siemens Xelibri 3, fast den finns ju inte att köpa i sverige vad jag sett =/, annars hade den nog varit ett givet köp, så grymt snygg.

Så tipsa om mobiler som inte riktigt liknar mobiler, ett stort plus är ju om de har många funktioner (IR är strunt samma)

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Känner en kille med 7280. T9 funkar faktiskt på den rätt så hyfsat. Riktigt söt telefon men för dålig batteritid.

Visa signatur

One man. One desire.

Permalänk

Motorola V70 är riktigt nice, hade en sån för ett tag sedan.
Samsung P300 när/om den kommer till Sverige.
VK Mobile VK2000 ska tydligen vara på g, januari/februari enligt mobil.se

Om du är intresseradd av Nokia 7280 skulle jag rekommendera dig att vänta på 7380, bättre kamera och batteritid.

Visa signatur

i am a sig. please don't eat me.

Permalänk

Neonode N1m.

Borde väl komma en nyare version snart då denna är lite low tech.

Här kommer en länk iaf. http://www.gsmarena.com/neonode_n1m-1137.php