Permalänk
Medlem

Krigspel i nutid?

Känner inte till någott krigsspel i nutid, alla verkar köra på WW2 temat eller framtidstema. Kan ni inte tipsa om några bra lir som har dagens vapen och fordon. Singelplayer spel så klart, BF2 har jag redan och AA har jag testat, var inge kul.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Black hawk down kanske? Har ju några år på nacken men det är fortfarande underhållande

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Delta Force?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av buck
Black hawk down kanske? Har ju några år på nacken men det är fortfarande underhållande

Ja just det ja, fast det har jag faktiskt spelat för längesen, var riktigt bra faktiskt.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Operation Flashpoint. Gammalt men krossar Black hawk down i spelkänsla.

Permalänk
Medlem

SWAT. rainbow six-spelen. finns fler, men det är dem jag kommer att tänka på inga fordon, vad jag vet, men i alla fall

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Medlem

Joint Operations: Typhoon Rising kanske kan vara något.

Stöd upp till 150 spelare, massiva kartor, stort urval av fordon, teamplay är enda sättet att vinna.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk

Singleplayer sa han ju.

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem

Stämmer bra det, ojoj det är nog dags för sängen.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Inaktiv

Men Joint Operations är faktiskt riktigt bra och underhållande ^^

Permalänk

Jag har aldrig gillat Black hawk down-spelkänslan riktigt.