Permalänk

Ragdoll Kung Fu

Nu är det inte många dagar kvar tills det släpps. Nån som har köpt/preloadat ?
Själv beställde jag det inatt och preloadade, ska bli underbart att få låsa upp på onsdag. Lyckades även få min polare att köpa det eftersom det bara kostar 100 kr.
(kolla trailern om ni inte har sett den)

http://storefront.steampowered.com/video/RDKF_trailer.avi
http://www.ragdollkungfu.com/

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Jag ska köpa det
Tycker det verkar vara hur häftigt som helst

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk

Åfan, släpps det snart ^^
Inte orkat startat Steam på ett tag nu, men det blir helt klart att köpa det och pröva

*edit*
Prepayat/Preloadat

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

har preloadat men jag vet inte om jag ska köpa.

Permalänk
Medlem

shuu... har testat det.. fatta ingenting. berätta för mig hur man gär haha. Coolt var det att hoppas rundor iaf

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk

Det måste vara ett av dom sjukaste spel jag någonsin sett, men det ser ganska kul ut

Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.

Permalänk

Måste man ha ett Visakort för att köpa över steam?

Visa signatur

P4 3.2Ghz, 1024Mb Ram, Geforce 6800le 128mb(16/1.6 @ 350/800)

Permalänk
Hedersmedlem

För alla som vill kasta 100kr i sjön, DO IT!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
För alla som vill kasta 100kr i sjön, DO IT!

100 kr betalar jag gladeligen för ett spel som ser såpass kul ut. Alla de gånger jag har varit och köpt spel för 400 kr som sedan visade sig suga när man kom hem med dom.
60 % betalar jag för att det ser så jävla kul ut och 40 % för att supporta. Det är nämligen precis sånt här som det behövs mer utav, småskumma ideer som kan visa sig vara skitroliga. Spel där man inte har lagt ner 3 år på en grafikmotor utan faktiskt har tänkt till vad som kan vara roligt.

Natas: Visa, Mastercard, AmericanExpress

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk

16,19$ är inte så mycket att käbbla om.

Ska bli kul att få låsa upp och testa
Får väll ta och köra lite multiplayer här på Sweclockers tom?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

12.95 $ är det väl. Visserligen exklusive moms.
Aja enligt forex är 16,19 $ 122 kr, så som sagt. Jag har lagt ut betydligt mycket mer pengar på mycket större "wildcards" än så.
(nu tycker jag iofs inte att det är nåt wildcard, är övertygad om att det kommer bli kul)

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Hah, det verkade suga

Permalänk
Medlem

Väldigt speciellt spel får jag säga. Kanske är det roligt om man blir bra på det.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk

Visst, ser tufft ut, men ack va dåligt det är. Jag har inte själv spelat det (eftersom jag inte är med i halflife2.net längre) men jag snackar med de som har spelat det och de säger att man 70% av tiden gråter för att det inte går att styra som man vill.

Det kommer säkert att ta ett tag för att lära sig de nya kontrollerna så man kanske borde ge spelet lite mer tid, men efter att ha spelat det ett tag så var detta den första reaktionen.

LAN är var spelet kommer till sin rätt också

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hugo hagman
shuu... har testat det.. fatta ingenting. berätta för mig hur man gär haha. Coolt var det att hoppas rundor iaf

Jaha? Och hur då ? Det är inte ens ute än.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Visst, ser tufft ut, men ack va dåligt det är. Jag har inte själv spelat det (eftersom jag inte är med i halflife2.net längre) men jag snackar med de som har spelat det och de säger att man 70% av tiden gråter för att det inte går att styra som man vill.

Det kommer säkert att ta ett tag för att lära sig de nya kontrollerna så man kanske borde ge spelet lite mer tid, men efter att ha spelat det ett tag så var detta den första reaktionen.

LAN är var spelet kommer till sin rätt också

Nu säger jag inte att du ljuger, men jag trodde att det bara var Valve som hade fått testa det ?

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08
Nu säger jag inte att du ljuger, men jag trodde att det bara var Valve som hade fått testa det ?

Nej då, Alla tidningar och fansidor (inte alla dock) får testa allt innan de släpper det på steam (Allt från bara några få dagar till veckor). Så har det varit för CS:S, DOD:S och nu RDKF.

Permalänk
Medlem

Det var inte alls kul,fattade inget heller,plus att man enbart använder musen,känns som typ garys mod,man håller musen på gubben och drar åt sidan så den ska gå osv.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av
hmm,spelet har läckt.

TPB

Totalt onödigt inlägg om du frågar mig.
1. Alla här är kompetenta nog att leta själva om dom vill.
2. Alla känner till Swecs policy ang. diskussion kring wäch.
3. Spelet kostar 100 kr, antingen köper man eller så låter man bli att spela det.

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Vad är det som ser så spännande ut? jag tycker inte det verkar intressant för fem öre.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Detta klipp fick mig att tycka det är värt att köpa

http://files.filefront.com/rdkf_gdcavi/;4160526;;/fileinfo.ht...
"Short Description: Rag Doll Kung Fu presentation from GDC 2005

This is the best demonstration of what Rag Doll Kung Fu is all about! Mark (creator of RDKF) demos the game to an amazed audience, who fall about laughing, clapping and generally enjoying the show.

If you want to know what RDKF is all about, watch this video!"

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem

fy helvete va trist de sur att vara Men men, ska kolla på videos..

tror inte jag kommer köpa det men ändå

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk

Antar att man måste vara lite av rätt typ för att gilla det. Ifall man bara har suttit och lirat Doom 3, Wow etc hela sitt liv så kanske det inte är nåt man gillar.
Själv är jag världens största fan av HL så jag ska inte säga nåt, men jag har samtdigit en liten fetichm för små gulliga välarbetade spel.

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Jag har följt detta spelet ett tag nu, det är ju en medlem av lionhead som gör det. Ganska cool användning av ragdolls.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08

Nu säger jag inte att du ljuger, men jag trodde att det bara var Valve som hade fått testa det ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08

Totalt onödigt inlägg om du frågar mig.
1. Alla här är kompetenta nog att leta själva om dom vill.
2. Alla känner till Swecs policy ang. diskussion kring wäch.
3. Spelet kostar 100 kr, antingen köper man eller så låter man bli att spela det.

Din fråga besvarades väl

Permalänk
Medlem

Grym idé, men det såg riktigt trist ut. Rörelserna var pinsamt fula och effekterna var sådär. Spelet verkar bara vara kul under de 10 första minuterna man spelar, därför sparar jag mina pengar till något annat istället som jag får mer nöja av.

Permalänk

Såg trailern och vart helt såld, beställde direkt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
Din fråga besvarades väl

Sant

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08
Sant

Sen att den har "läckt". Det borde ju inte vara så svårt att "cracka" ett spel om man har fått pre-loada hela spelet.

Permalänk

0 days, 5 hours, 52 minutes, and 23 seconds left until RDKF release

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar