Bästa video converter programmet till SE K750i?

Permalänk
Medlem

Bästa video converter programmet till SE K750i?

nån som vet vilket som är det bästa programmet för att konvertera olika video format till .3gp och .mpeg4

tack på förhand

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

Eller finns det nåt java program till telefon som spelar in med mpeg eller avi direkt i telefon? Skulle vara jävligt bra, för det blir ju så dålig kvallité

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk
Avstängd

imTOO .3pg använder jag. Med lite inställningar får man skitbra kvalitet, fast då hackar det + ljudet bryts någon sekund om det rör sig väldigt mycket på skärmen.. Händer kanske 1 gång på ett simpsonsavsnitt, i 3 sekunder

Visa signatur

óynk

Permalänk
Medlem

vad är inställningarna nu igen, glömt av

176x144 qlc nånting, sen bitrate 200 va? va skulle frameraten va på?

Visa signatur

E6600 | Arctic Freezer 7 Pro | 7600 GT @ passiv kylning | Spinpoint 250 GB | Asus P5B | Hiper 530 @ zalman fläktstyrning | Coolermaster Mystique 631

Permalänk
Avstängd

Senda^SM, jag tar bara same_quailty=true

Visa signatur

óynk

Permalänk
Medlem

mm det hackar lite med iam to.. ska man köra med mpeg4 lr 3gp?? vilket e bäst?

EDIT: Har även testat med same_quailty=true hackar ändå plus att ljudet försvinner ganska länge

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

Intressant fråga... Jag undrar också...

Permalänk

Quick time pro funkar skit bra verre 7.0

Visa signatur

Logitech G PowerPlay Wireless Charging System med Logitech G502 X PLUS - BLACK
Headset Logitech G 935 Keyboard Logitech G910 skärm:ASUS 27" ROG SWIFT PG278Q+ LG49G95TSSRXEN Motherboard ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming WiFi CPU: Intel Core i7-13700KF GPU: Gainward GeForce RTX 4090 Phantom 24GB disk: Samsung 980 PRO 1TB M.2 NVMe x2Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 5600MHz PSU:Corsair RM1000e 1000W

Permalänk

Som sagt tidigare, Quicktime Pro funkar utmärkt..!

Visa signatur

Jag har inte längre en Opel..