Permalänk
Medlem

OS/Steam problem!

Hej!
F.D tråd: OS/Steam

Hela tråden ändrat efter att jag upptäckt att det inte var steam som orsakade felet.
Åter till felet!! Efter min senaste fungerande inställning så går det inte att ladda Windows Xp efter jag installerat ett nytt program. Det kan vara vad som helst som tex: Steam, Norton Antivirus.
Jag laddade ner diverse spyware progs och testade för att få bort spywares och annat som kanske var orsaken till detta men det funkade inteh eller.
Nu fungera det inte alls eftersom jag installerade Norton Antivirus.
Den bad mig starta om efter installationen och se dess harj ga inte fått igång den. Eftersom att kör jag igång det i felsäkert läge så vill Norton fortfarande att jag ska starta om datorn vilket jag inte kan eftersom den stannar vid laddningen av xp. Och nu kan jag inte avinstallera det heller.
Men problemet ligger att jag undrar vad som kan vara fel eftersom min dator/windows inte fungerar efter jag installerat något program?

Tack på förhand! / Kim

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 | Moderkort: ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | CPU: Intel Core i7 8700K | Minne: Corsair Vengeance DDR4 2400MHz 16GB | GPU: Palit GeForce GTX 1080 Ti 11GB Jetstream | OS Disk: Samsung 960 EVO 500GB | PSU: Corsair RM750x 750W | Skärm: BENQ XL2720T@120hz
Kylning: Corsair H150 RGB (Vattenkylning)

Permalänk
Visa signatur

Long live rock 'n roll