Permalänk
Medlem

K750i bilder.

är de någon som har en k750i som skulle kanske kunna fotta lite så man kan få se hur bilderna blir. är grymt sugen på att köpa en. men så har man som alla andra lite beslutsångest :/

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk
Medlem

Kolla här. Blir grymt fina bilder med den.

http://www.mobile88.com/mobilegallery/phonereview.asp?prodid=...

Visa signatur

Antec Sonata, TruePower 380w | Intel Pentium 4 Prescott, 3.0 GHz | Kingston 2x512 RAM | WinFast PX6600 TD 128 MB | Audigy 2 ZS | Seagate Barracuda SATA 120GB | NEC ND-3520A

Permalänk
Medlem

tackar tackar =D

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk
Medlem

Den största bildstorleken

Mellanstorleken

Inomhus

Skugga

Inomhus, med begränsad belysning

Panorama

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem

Fan vad najs bilder de blir! grym kvalitet!

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk

En bild från Hultsfred. System of a Down närmare bestämt.

Har mycket bättre bilder men det är med lite vänner så jag vill nog inte lägga ut dom...

Här är en till. (meningslös testbild)

Ursäkta storleken men jag vet inte hur man gör klickbara länkar haha.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

kameran är ju helt godkännd. hur trivs ni annars med luren?
buggar osv?

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk
Medlem

Underbar lur!

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk

Nej, inga buggar hittade än så länge (efter 2 veckors användande). Underbar telefon. Batteritiden är jag mest imponerad över. 5 dygn och då leker jag ganska mycket med den.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk

Känns själva lucka-kamera-öppna-stänga funktionen stabil ? så att den inte blir att glappa eller inte fastna överhuvud taget efter flitigt användande ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Känns själva lucka-kamera-öppna-stänga funktionen stabil ? så att den inte blir att glappa eller inte fastna överhuvud taget efter flitigt användande ?

Nej, den har typ två distinkta lägen; öppen - stängd. Svårt å förklara men den verkar hållbar iaf.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk

Tog lite panoramabilder när jag var ute på flickans landställe, bättre kvalitet än vad jag hade hoppats på.
http://peppesbodega.nu/turban/index.php?section=images&path=B...

Har haft lite hängningar när jag lekt med bluetooth och linux, ska uppdatera till senaste mjukvaran nu snart.

Permalänk
Medlem

har också fått min kompis k750 att hänga sig när jag lekte med bluetoothen. Men annars är det en kanon telefon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bha*
bilder o text

Du som gjort tårtan? Isf får du komma hem till mig o baka!

Permalänk

Nån som kan lägga in en film inspelad med telefonen?

Visa signatur

Philips 273E | Gigabyte MA770-UD3 | Phenom II 940BE@3.4Ghz | OCZ Vendetta 2 | 2x2048MB Corsair XMS2 | Radeon HD4770 512MB | Antec P180B | Corsair Powersupply 520W | Logitech MX1100 | Logitech Illuminated | Logitech Z-2300

Permalänk
Medlem

Det ser riktigt bra ut! Men när jag har provat en kompis K750i så ser det inte alls lika bra ut. Vad har ni för inställningar?