Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Dator Dumpar Minne :(

Tjeeenaaaareee, Nu e de såhär att min dator gärna vill dumpa minne efter att stått på en dag :(, när ja sitter och lirar... ska vi säga cs så laggar det VARENDA gång ja kommer i närkontakt med ngn annan spelare och det händer bara när ja spelar på nätet, bara på min dator MEn inte när ja spelar med 10 bottar

PLZ HELP"!!!!!!!!!!!!!

Om ni undrar så e datorn helt virusfri och det finns absolut inge adware,spyware eller nåt sånt skit, fps i cs är standard (likadant på min morsas dator). Datorn e ca 1,5 år gammal

PLZ HELP!!!!!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

Re: Dator Dumpar Minne :(

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Tjeeenaaaareee, Nu e de såhär att min dator gärna vill dumpa minne efter att stått på en dag :(, när ja sitter och lirar... ska vi säga cs så laggar det VARENDA gång ja kommer i närkontakt med ngn annan spelare och det händer bara när ja spelar på nätet, bara på min dator MEn inte när ja spelar med 10 bottar

PLZ HELP"!!!!!!!!!!!!!

Om ni undrar så e datorn helt virusfri och det finns absolut inge adware,spyware eller nåt sånt skit, fps i cs är standard (likadant på min morsas dator). Datorn e ca 1,5 år gammal

PLZ HELP!!!!!!!!!!!!!!

Har du klockat nåt.

Gör så att du resetar Biosen och lämna den i default inställningen. Spara och gå ut. Prova sen att spela och kolla om det händer.
Ha den så i 2 dagar. Sen kan du prova att klocka den igen.
Händer det nåt under den tiden så är det nån hårdvara som är kanske knas.
Testa dina minnen du har en guide under min sign. Klicka på Testa eran minnen.

Permalänk
Medlem

skriv felmedelandet du får här:

http://search.microsoft.com/search/...aspx?View=en-us

Det är en hjälp för många.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Ja tackar för era svar och självklart ska ja pröva dom

*UPDATE*

Det verkar funka relativt bra nu iaf sååå ja får väl vända mig hit igen om jag får mer problem