:: Spel tävling[musik]

Permalänk
Medlem

Gremlins ett eller två, jag har inte spelat spelen men jag tog det på ledtrådarna xD undrar om det verkligen är CD2 som låten påminnde om, för jag lovar att jag hört början av den där låten förrut. btw, får man göra en egen uppsättning med MIDIs istället för dig? ^_^x

Permalänk
Medlem

Tänkte precis komma med förslaget, jag vill också gissa ju :).

Man kan inte ge rättigheter till trådar här?, isf får du skapa en ny och länka den från den här.

Permalänk
Medlem

Det gör väl inget om länkarna inte ligger i samma post? I värsta fall kan jag posta urlar här och så lägger du in dem i första posten. Btw, addade dig på icq (jag är 79020967), vi kan fortsätta snacka där.

Permalänk
Medlem

::Ny omgång uppe::
Det är kidd som fixat listan så ni vet, om den är dålig

1. Känner ju igen denna såväl.. men var är det. :/
2. DonkeyKong - Som jag hade.
3. Metroid - Utan tvekan
4. - wtf?
5. CastleVania - eller är jag ute o cycklar, skulle inte tro det.
6. Gissar absolut på Megaman, men det ärsäkert något annat. :/
7. - Shit det här kan jag!..
8. - hmm..känner igen denna också, jobbigt.
9. - ?
10. - ?

Permalänk
Medlem

1. Lulu eller lolo.. hur det nu stavas
3. Metroid
4. Turtles
5. Castlevania?
6. Megaman?
10. Willow?

många chansningar

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Medlem

Resultat:
1. Lolo ? (utan rätt nr i serien)
2. Donkey Kong
3. Metroid
4. Turtles ? (utan rätt nr i serien)
5. Castlevania ? (utan rätt nr i serien)
6. Megaman ? (utan rätt nr i serien)
7.
8.
9.
10.

EDIT: känns bra att ha rätt på alla man gissade på

Permalänk
Medlem

Min dns har varit nere, därför q3maniac postade resultaten, jag gav honom över icq ;P men kom igen folket, resten är inte svåra xD antar att många också är dns lösa just nu, allt telia folk.

Permalänk

Turtles 1 tycker jag det låter som

Permalänk
Medlem

Jo, Turtles 1. Keep 'em coming ^_^x

Permalänk
Medlem

1:???????
2:????????
3:???????
4:Turtles
5:??????
6:Megaman 4?
7:Silius
8:?????
9:?????
10:????

Permalänk
Medlem

8: Ninja Gaiden
9: FF, frågan är dock var.
10: The battle of Olympus

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

SueCia, hela titeln är "Journey to Silius" men låt gå

Bi99guy, Ninja Gaiden är amerikanska titeln, borde inte du vara mer van vid Shadow Warriors? ;P men tja, då var min lista avklarad.

Permalänk
Medlem

skulle tro att 10an e från ett FF spel låter väldigt likt den stilen, och 6ans megaman måste vara slutmusik.

EDIT: 8an e inte det ninja gaiden?

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
SueCia, hela titeln är "Journey to Silius" men låt gå

Bi99guy, Ninja Gaiden är amerikanska titeln, borde inte du vara mer van vid Shadow Warriors? ;P men tja, då var min lista avklarad.

T_T jag har alltid sagt "ska vi inte lira lite silius" Så det blev att jag skrev så också :\ Hade inte kasetten hemma så jag kunde heller kolla vad hela titeln var ^^. Flickan har snott min konsoll samt alla spel typ ^^ vägrar ge tillbaks dom.

[edit] Jag är också sugen på att lägga upp en egen lista =)Har ingenstans att ladda upp på bara :\

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
SueCia, hela titeln är "Journey to Silius" men låt gå

Bi99guy, Ninja Gaiden är amerikanska titeln, borde inte du vara mer van vid Shadow Warriors? ;P men tja, då var min lista avklarad.

Tja, då hela min Konsol Historia härstammar från Emulator på en 486:a så var de flesta roms Amerikanska.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Tja, då hela min Konsol Historia härstammar från Emulator på en 486:a så var de flesta roms Amerikanska.

T_T då har du ju missat den underbara känslan när man var mindre och hade åkt 10 mil för att komma till en spelaffär dagen efter man fyllt år t.ex för att göra slut på alla pengarna på 1-2 spel. Fyfan vilken glädje det var att sitta o spela!