Permalänk
Avstängd

Köpa Billigt Moderkort

Tjena!

Nu är det så att jag är på jakt efter ett billigt nForce2 moderkort som ska ha stöd för Dual ddr (jag gillar asus men är öppen för förslag). Jag har 2 st TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 256MB CL2.5 som ska fungera på det och prollen som skall sitta på är en AMDXP Thoroughbred(stavning) 2000+. Jag skulle gärna vilja komma över 162x12.5 ..det skall klocka bra .. därför jag vill köpa nytt. Moderkortet för högst kosta 700 spänn.

/ Jimmy

Visa signatur

[Intel System : Intel Core i5 4690K @ 44x 100 = 4400 Mhz Validerad - MSI Z97S Krait Edition - Corsair H60 - MSI GTX 970 4GB - Kingston HyperX 2x4 GB 1866 mhz @ 2200 Mhz - 3dmark Firestrike: 10175 - Skydiver:26373 - SuperPI 1M: 7.847]

Permalänk
Medlem

www.komplett.se Kolla på demoprodukter. Finns massor i den prisklassen. Givetvis rekommenderar jag ett MSI K7N2-Delta-ILSR då jag har ett själv, men det finns fler prisvärda alternativ.
Och du har ett års garanti på demoprodukterna.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Avstängd

Åh, checkade in lite rescensioner på det där mobot och det värkade jävligt nice! tror nog jag slår till på ett sånt. tackar tackar.

Visa signatur

[Intel System : Intel Core i5 4690K @ 44x 100 = 4400 Mhz Validerad - MSI Z97S Krait Edition - Corsair H60 - MSI GTX 970 4GB - Kingston HyperX 2x4 GB 1866 mhz @ 2200 Mhz - 3dmark Firestrike: 10175 - Skydiver:26373 - SuperPI 1M: 7.847]

Permalänk
Medlem

Lycka till.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.