Permalänk
Medlem

Besvara samtal K700

Hmm har fått för mig att det är en fördröjning när ja svarar på samtal i min K700,så att ja får säga "hallå" 2ggr för den första hörs inte. Nån annan som uppmärksammat detta?

Visa signatur

5900X | CH8 | 64GB/3600MHz | RTX4080 | SN850 | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk
Medlem

jag har inte märkt något på min iaf...

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

jag har inte heller märkt det...

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem

precis så är det på min också!

Permalänk
Medlem

Det stämmer, så är det hos mig också...

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem

så är det på vissa exemplar

Permalänk

Så är det på min T610 också, därför har jag börjat vänta lite innan jag säger hallå

Visa signatur

UNIX/Programmering.

Permalänk
Medlem

En bugg o förmodligen fixas det med uppdatering av luren

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Medlem

Köpte en K700 i fredags och jag har denna bugg (fruktansvärt irriterande), är det nån som vet om det försvinner om man uppdaterar den med senaste programvara hos en "Sonyericsson servicepoint"?

Permalänk
Medlem

Med tanke på att vissa inte har den så ska det vara fixat i de nyare mjukvarorna.

erikje: Vad har du för mjukvaruversion?

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PC_Power
Med tanke på att vissa inte har den så ska det vara fixat i de nyare mjukvarorna.

erikje: Vad har du för mjukvaruversion?

Det vet jag inte, hur kollar man det?

Permalänk
Medlem

Yes, så är det för mig med, och samtliga jag känner med en k700! Hehe, den buggen har skapat måttligt med förvirring med tiden då man sagt hallå, och sen väntat på svar, som inte kommer eftersom de inte hört att man svarat Nu har man dock lärt sig att vänta 2 sekunder innan man säger något, men ändå... Grymt störande.

Är ni säkra på att detta försvinner efter en uppdatering? Och vad är det mer som gör det värt att uppdatera telefonen? Blir verkligen batteritiden bättre? Finns det någon "changelog" någonstans så man får se samtliga fixar?

Inga som fått problem med sin k700 efter en uppgradering? För min lur funkar fint för övrigt.

Visa signatur

// skank was here

Permalänk
Medlem

Jag har nu på senare tid märkt att även min lur har den buggen.

Jag har även så vitt jag vet den senaste programvaran (R2L) och problemet kvarstår.

Ang problem efter uppdatering, min har bara blivit mycket bättre batterimässigt och BT:n är mycket stabilare.

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem

Jag har samma problem med min (med R2L). Irriterande som fan är det.

Visa signatur

Don't be a dick.

Permalänk
Medlem

Jag med. Hur kollar man programvaran?

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem

tryck:
> * < < * < *
där < & > är joystick till vänster resp höger

Visa signatur

Don't be a dick.

Permalänk

min är lika dan, jobbigt värre.
Har version R2A041 antar att den är gammal.

Visa signatur

[ Stationär: iMac 24" - 2.8 GHz Intel Core 2 Extreme, 4GB ram, 1TB HD ]
[ Bärbar: MacBook Pro 13" - 2.53 GHz Intel Core 2 Duo, 4GB ram, 250GB HD ]
[ NAS: Synology DS-207 - HD 2x2TB ]

Permalänk

samma prob. men min z1010, tror det är så i t630 med,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GarmFighter
samma prob. men min z1010, tror det är så i t630 med,

Nä, det är inte så med T630.

Z1010 kan det dock vara samma problem med, då det i grunden är samma mjukis som K700i.

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Avstängd

mmm
har det problemet med min z1010....man låter så lagom irriterad när puckot i andra änden som ringer inte svarar när man sagt hallå....

Permalänk
Medlem

Uppdaterade till nyaste mjukvaran idag, men jag har fortfarande kvar buggen med fördröjningen

Permalänk
Avstängd

var det bara att lämna in telefonen eller kan jag göra det själv?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Damodred
var det bara att lämna in telefonen eller kan jag göra det själv?

Man lämnar in den.

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem

vet någon nått ställe i lund som man kan lämna in den på och få det gjort gratis?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dave84
vet någon nått ställe i lund som man kan lämna in den på och få det gjort gratis?

Ocom i Malmö är nog det närmaste stället vad jag vet eller CR Service i Arlöv.

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem

Min k700i verkar åxå delaya. Men ibland tar det längre tid och ibland svarar det med en gång. Kan det bero på mottagningen?