vad ska man spela upp [SVCD]?

Permalänk

vad ska man spela upp [SVCD]?

Vad f.n ska man spel upp [SVCD] med?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Prova dig fram.
Nån sorts dvd spelare, mediaplayer, divx osv.

Permalänk
Medlem

Någon slags DVD-spelare.
Testa PowerDVD, det är ett bra program.

Visa signatur

|| Intel Quad Core i7 @ 2.8GHz || Corsair XMS3 DDR3 1.6GHz 4GB || ATI HD4350

Permalänk
Medlem

rekommenderar också powerdvd.

om det är en iso, bin, img eller liknande får du "mounta" den med t.ex daemon tools och sen köra med powerdvd.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

nej power dvd är inget bra alls. installera VideoLAN istället, den är den bästa för mig iaf.

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk

Vet du inte själv va du ska spela upp dina nertankade warez-filmer i för program?

DC-n00b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av {76th}Johan
Vet du inte själv va du ska spela upp dina nertankade warez-filmer i för program?

DC-n00b

allting sånt är inte utvecklat för olagligt bruk eftersom d finns seriösa utvecklare och företag som utvecklar produkter som stödjer d, så tror jag dock fan att d finns nåt lagligt sätt o använda d på oxo.

Visa signatur

Fuck It

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av {76th}Johan
Vet du inte själv va du ska spela upp dina nertankade warez-filmer i för program?

DC-n00b

Och så tar vi och läser reglerna en gång till.

Permalänk
Medlem

Jag kör SVCD i power dvd men har också laddat ner ett CODEC(om du vet vad det är) till windows media player så jag kan lira det där.

Permalänk
Medlem

Media Player Classic spelar det mesta

Visa signatur

*Intel i7 3820, ASUS Sabertooth X79, 32GB RAM, Nvidia GTX660 & GTX660, Samsung SSD 840 Pro & 2 Barracuda 7200.10 i RAID1, ESI Audio ESP1010e
*Amiga 4000D i Elbox Tower. 16 MB FAST Mem & 2 MB Chip Mem. Indivision AGA MK2, FastATA 4000 MK-VI, 16 GB CF & 40 GB IDE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zpira
allting sånt är inte utvecklat för olagligt bruk eftersom d finns seriösa utvecklare och företag som utvecklar produkter som stödjer d, så tror jag dock fan att d finns nåt lagligt sätt o använda d på oxo.

Seriösa utvecklare brukar även meddela sina kunder hur man använder produkterna...

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xaanin
Seriösa utvecklare brukar även meddela sina kunder hur man använder produkterna...

Ungefär va jag menar..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
rekommenderar också powerdvd.

om det är en iso, bin, img eller liknande får du "mounta" den med t.ex daemon tools och sen köra med powerdvd.

Eller så drar man den till VLC på en gång.

www.videolan.org

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armis
Eller så drar man den till VLC på en gång.

www.videolan.org

Jepp, funkar skitsmidigt

Visa signatur

MSI K8N Neo2 plat, 3200+ Winchester,
TwinMOS Speed Premium PC3500 512MB CL2.5 Winbond BH-5, 40 Gb IBM, 120 Gb WD, T7600gt, Antec truepower 550W

Permalänk
Hedersmedlem

dflw: Du har varit med länge nog för att veta att sådana frågor inte hör hemma i ÖÄ.

*Tråd flyttad*

Visa signatur

Religion och vidskepelse är smittsamma psykiska sjukdomar, den biologiska motsvarigheten till datorvirus.
"-Pappa, pappa, idag firade vi födelsedag och hela dagis fick gå på McDonalds. - Vems födelsedag då? - En farbror som hette Lenin."