Permalänk
Medlem

Bluetooth hjälp!

Tjena! Skulle vilja ha tips av någon för ett bra bluetooth kort till datorn eller usb går också!

Läste några trådar om bluetooth men gjorde mig inte mycket smartare...
Så vad jag undrar är om det är någon som har/haft något hyfsat billigt bluetooth (ca 500-1000 kr) och vet att det funkar till nokia 6600!!

Börjar bli fullt i mobben så jag måste ha in grejjerna i datorn nu!!

tacksam för svar!!

mvh kim

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 | Moderkort: ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | CPU: Intel Core i7 8700K | Minne: Corsair Vengeance DDR4 2400MHz 16GB | GPU: Palit GeForce GTX 1080 Ti 11GB Jetstream | OS Disk: Samsung 960 EVO 500GB | PSU: Corsair RM750x 750W | Skärm: BENQ XL2720T@120hz
Kylning: Corsair H150 RGB (Vattenkylning)

Permalänk
Medlem

Den här funkar hur bra som helst.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=12869

Visa signatur

Stabilitet är överskattat... En krasch om dan gör kroppen glad!

Permalänk
Medlem

Jag köpte den de har på clas ohlson (billionton(?) ). Funkar med min PocketPC och Siemens S55 utan problem.

Permalänk
Medlem

hej!

Ja köpte den där från webhallen men kan inte hämta eller lägga över något!
Det är så att när jag ska koppla upp till telefonen via mobilenet eller vad det heter så funkar allt verkar det som...får upp en förfrågan på mobilen om jag vill upprätta en anslutning till bluetooth grejjen... men när jag trycka och accepterar den så står det sedan bara att jag blir "diconnected"

En sak jag inte fattar är varför den ansluter via en seriell port??
Det är ju en usb enhet så jag förstår inte vad den seriella har med det hela att göra...
programet hittar telefonen helt smärtfritt men det går bara inte att upprätta en anslutning till telefonen den bara kopplas bort!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 | Moderkort: ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | CPU: Intel Core i7 8700K | Minne: Corsair Vengeance DDR4 2400MHz 16GB | GPU: Palit GeForce GTX 1080 Ti 11GB Jetstream | OS Disk: Samsung 960 EVO 500GB | PSU: Corsair RM750x 750W | Skärm: BENQ XL2720T@120hz
Kylning: Corsair H150 RGB (Vattenkylning)