LÄS FÖRST INNAN DU POSTAR OM. Jedi Knight Academy

Permalänk
Medlem

LÄS FÖRST INNAN DU POSTAR OM. Jedi Knight Academy

Ok börjar bli trött på alla trådar om detta spel. Det har inte släppts än inte ens i USA så snälla:

INGA FLER TRÅDAR OM SPELET FÖRRENS DEN 17 SEPTEMBER!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av deli
?? man måste väl ändå få prata om spelet??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xarion
Han menar folk som vill ha hjälp o få igång sin illegala version

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

?? man måste väl ändå få prata om spelet??

Permalänk
Medlem

Han menar folk som vill ha hjälp o få igång sin illegala version

Visa signatur

It's out there
P4C800 Deluxe|2.6@3.2|4x256MbPC3200|2-2-2-5|Club3D ATi Radeon 9800Pro|http://service.futuremark.com/compare?2k1=7108213

Permalänk

aha ok..

Permalänk
Medlem

Jaa, dessa trådar är ju överallt!

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Avstängd

Avstängning direkt kanske får folk att fatta... hur svårt kan det vara?

Permalänk

Någon som kan ge mig en länk till spelets hemsida? vill se hur det ser ut..

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swe_hacker
Någon som kan ge mig en länk till spelets hemsida? vill se hur det ser ut..

http://www.lucasarts.com/products/jediacademy/

Permalänk
Medlem

det här måste vara den mest menlösa tråden någonsin, och det är tragiskt att jag trots det inte kan låta bli att skriva det här...lol

Permalänk
Hedersmedlem

Denna tråd borde inte ha skrivits av en wannabe-moderar, utan av en riktig.....Men det är väl bra att någon vågade säga ifrån

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Jag håller med dej Gi][Gurra. Lås tåden och skapa en ny.
Men man borde ju få snacka om spelet. Varför skulle annars kunna få information ifrån? Byta åsikter och dyl?

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem

jo prata på om tråden men jag känner folk som gör spel som jobbar på square osv. tycker det e synd att de som gör spelen får mindre lön tack vare warez. Varför inte testa demot först och sen bestämma sig om man vill ha spelet eller inte och då köpa det? Klar det e ju lättare att dra hem p DC eller likande...

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Alla som fattar vad tråden går ut på räcker upp en hand... det ända snacket han vill stoppa är om warez inte snacket kring spelet... fatta

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem

Jag tror han som startade tråden inte har en aning om vad tråden handlar om.

Permalänk
Medlem

Jag tror att du är dum i huvudet.

Han vill stoppa snacket kring den wärsade versionen av Jedi Academy och allt snack från dem som vill ha hjälp med ett spel som är wärschat. Och då det inte har släppts i USA ens så vet vi med största sannolikhet att spelet i fråga är piratkopierat.
Capiché?

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk
Medlem

Och tror du är en idiot, då har vi det avklarat också. Han började med att skriva att vi inte fick skriva om spelet, sen efter det la han till lite allt eftersom. Och för det andra är det inte hans jobb att vara en viktipetter och leka moderator.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
jo prata på om tråden men jag känner folk som gör spel som jobbar på square osv. tycker det e synd att de som gör spelen får mindre lön tack vare warez. Varför inte testa demot först och sen bestämma sig om man vill ha spelet eller inte och då köpa det? Klar det e ju lättare att dra hem p DC eller likande...

Ok så du är fullt allvarlig när du säger att dom som skapar spelet får lägre löner för att folk laddar ner spelet istället ?????

eftersom det är så dyrt att köpa kommer jag nog alldrig att sluta att ladda ner spel tyväär
"Face the reality - Uibi" <----kan vara stavfel

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
jag känner folk som gör spel som jobbar på square osv.

Jaaaa och min pappa är Shinji Mikami.... Gå o lägg dig va?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av babel haffo
Ok så du är fullt allvarlig när du säger att dom som skapar spelet får lägre löner för att folk laddar ner spelet istället ?????

eftersom det är så dyrt att köpa kommer jag nog alldrig att sluta att ladda ner spel tyväär
"Face the reality - Uibi" <----kan vara stavfel

Du har en poäng. En sak till är att man hade ju inte köpt alla spel som finns att ladda ner, dom bästa köper man, resten kastar -iaf jag- efter några dar. Gigantiska demos

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem

Det är allas ansvar att detta forum hålls i trim och stannar på en respektabel nivå så alla trivs.
Moderatorerna må ha det stora ansvaret att låsa trådar osv men vi har ett lika stort ansvar att reglerna följs och det gör vi genom att anmäla trådar, prygla idioter som inte lyder regler.

Så istället för "Medlem" kan det lika gärna stå "Minipolis".

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaite
Jaaaa och min pappa är Shinji Mikami.... Gå o lägg dig va?

känner och känner ahn berättade massa saker för mig im hur FF11 skulle bli innan det fans någon info på nätet överhuvud taget...'

Men jag måste hålla med om att spelen e aldeles för dyra... Lite grann en ond spiral..

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Hedersmedlem

Uibi: Anmäl eventuella inlägg du tycker bryter mot reglerna.

[tråd låst]