Få ordning på CS-folket!

Permalänk

Jag installerade det precis bara för att testa banan:D Tar bort det när jag orkar...

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Edit: Hipshot tycker du beter dig som en fjortis nu...

Blir man anklagad att vara som mängden så, vad skall man göra *snyft*

Jag blir bara så upprörd, döljer inte mina kännslor som alla andra här gör

Det är lungt nu, raderade raden med ditt namn i hitlisten...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Som ni kanske märker så skapas CS trådarna av folk som är nya i forumet.
3 av 5 trådar, dock en gammal var skapad av folk som registretar sig i jul-aug detta år.
Dom borde kanske informeras lite bättre när dom registrerar här på forumet och använda sök funktionen och läsa CS Faq:en. Borde skrivas med stor text

Näe men seriöst, fast den här tråden är uppe, nyregistrerade kommer inte lägga märke till den och kommer skapa nya trådar om CS. Kanske för att dom inte skapat någon tråd ännu och vill skapa sin första, the magic touch..

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk

ge dom ett forum bara där dom kan sitta o snacka sina små fjortis saker om cs...de löser ju de hela bäst...om man nu vill se de på de sättet att dom är hedrade för att dom fått ett eget forum så är de ju nå fel...eftersom alla vill ha bort är de väl inte så tufft att få ett eget forum för att ingen tycker om dom?

Permalänk
Medlem

Pato: Det du säger har du visserligen rätt i. En viss CS-tråd kanske inte skulle fungera då, men att bygga ut CS FAQ'en lite ytterligare med sådanna frågor som dyker upp ofta kanske skulle vara en bra idé? Den är ju ganska tanig trots allt

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Nightcrawl, jag anser att min faq tar upp ganska mycket, säg gärna nått som bör vara med i den så tar jag klart med det, eller skriv det direkt i den, jag tog mest upp saker i den som jag visste själv sedan har några sagt lite saker som jag lagt till, fast min kunskap är mest rellaterad till HL eftersom jag inte spelar cs alls mycket, men mycket är dock samma.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk

Det mesta som har sagts här är faktiskt bra (jag var först med att skilja HipShots tråd från "de vanliga" CS-trådarna )

Jag röstar för ett separat forum, på nått sätt känns det som det inte kommer att gå att få "CS-folket" att läsa en FAQ (De klarar ju inte att hitta till cs.nu ens? )

Visa signatur

Nikon D90, Nikon D7000, SB-600, 2xYN-460, Nikkor 18-105mm/3.5-5.6 VR, Nikkor 35mm/1.8, Nikkor 50mm/1.8D, Tamron 70-200/2.8, Tokina 11-16/2.8, Nikon 85/3.5 Macro
Flickr

Permalänk
Hedersmedlem

Undrar om de skulle hitta till CS-forumet då

Ett CS-forum blir bara mer att hålla reda på, tror inte att de som spelar CS är lika hajj på att anmäla trådar heller.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damme
Undrar om de skulle hitta till CS-forumet då

Ett CS-forum blir bara mer att hålla reda på, tror inte att de som spelar CS är lika hajj på att anmäla trådar heller.

Det som vore bra med ett CS-forum är att då kan alla utom "CS-folket" helt och hållet ignorera det forumet.
Om de nu bara hittar sitt forum men sedan inte anmäler "dåliga" trådar så är det väl det deras problem?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Tycker det låter som en bra ide. Vem orkar ta på sig ansvaret att kontakta någon admin?

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk
Medlem

tog upp en gammal tråd eftersom det är bättre än att skapa en ny.

Just nu på första sidan av spel forumet(minus den här) finns det 9st trådar om cs + 2st steam som också handlar om cs. En blev låst av kennel(tack).
8st i andra sidan som handlar om både steam och cs.

Tycker fortfarande att alla ska hålla sig till en tråd och inte femti-elva stycken.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
tog upp en gammal tråd eftersom det är bättre än att skapa en ny.

Just nu på första sidan av spel forumet(minus den här) finns det 9st trådar om cs + 2st stream som också handlar om cs. En blev låst av kennel(tack).
8st i andra sidan som handlar om både steam och cs.

Tycker fortfarande att alla ska hålla sig till en tråd och inte femti-elva stycken.

Kan bara hålla med, disskuterade det där med OliT igår faktiskt.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Tycker fortfarande att alla ska hålla sig till en tråd och inte femti-elva stycken.

Det kommer inte att funka. Det skulle vara bättre om dom fick ett eget forum här i spel delen.

Visa signatur

Antec P182 - XFX nForce 780i - C2D E8400 @ 3,0Ghz - OCZ XTC DDR2 PC6400/800MHz CL5 2x2GB - Gainwad GeForce 8800GT GS 1024Mb - Thermalright Ultra-120e

Permalänk
Medlem

Ja ge dem ett forum tack! Känns ju som vi var på ett CS forum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GodZilly
Ge CS-folket ett eget forumt, den är den ända korrekta lösningen.

Den idén har redan vart uppe.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Jag har kommit på mej själv att jag besöker speldelen allt mer sällan pga alla cs frågor. Dom som tycker att spelet är roligt och vill ställa en massa frågor kan väl då ha en egen del. Folk kan tycka att det är löjligt att skapa ett forum för ett enda spel, men handen på hjärtat så är det ett spel som fortfarande efter flera år är väldigt populärt och är unikt i sitt sätt att smitta nya spelare. Bara min åsikt.

Visa signatur

dualcore e8400 * 8gb A-data gaming * Gigabyte GA-EP45-DS3L *
Powercolor 8800gt * Antec sonat * Samsung 500gb *
Member at www.gubbklubben.se

Permalänk
Medlem

vet ni vad? det har kommit 2st nya cs trådar jippii

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monoman
Dom som tycker att spelet är roligt och vill ställa en massa frågor kan väl då ha en egen del. Folk kan tycka att det är löjligt att skapa ett forum för ett enda spel, men handen på hjärtat så är det ett spel som fortfarande efter flera år är väldigt populärt och är unikt i sitt sätt att smitta nya spelare. Bara min åsikt.

Word.

Visa signatur

Antec P182 - XFX nForce 780i - C2D E8400 @ 3,0Ghz - OCZ XTC DDR2 PC6400/800MHz CL5 2x2GB - Gainwad GeForce 8800GT GS 1024Mb - Thermalright Ultra-120e

Permalänk
Medlem

ja upp med en cs tråd

Visa signatur

Ska det va kallt ska det va kallast

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bech
ja upp med en cs tråd

nödvändigt?

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Helst skulle jag se att CS blev en egen underkategori i "Spel"..

En egen forumdel alltså..