DJI Mavic Pro Platinum + DJI CrystalSky

Permalänk
Testpilot

DJI Mavic Pro Platinum + DJI CrystalSky

Tjena SweClockers!

Annons på min drönare kommer ut igen p.g.a. oseriösa köpare. Kort och gott säljer jag ett mycket fint drönarkit, perfekt för den som önskar mer av sitt flygande än vad de billigare modellerna har att erbjuda - eller bara är sugen att testa på utan att bränna hål i plånboken!

I paketet ingår följande;

  • DJI Mavic Pro Platinum (M1X)

  • 2 st. DJI Mavic batterier (FB1-3830mAh)

  • DJI Mavic handkontroll (GL200a)

  • Mavic original laddare (F1C50)

  • Mavic Original billaddare (C3580)

  • Mavic batteri hub, 4 st batterier (M1CH-1S)

  • CrystalSky 7,85 tum (CS785)

  • 2 st. CrystalSky batterier (WB37-4920mAh)

  • CrystalSky Charging Hub (WCH2)

  • Stor original laddadapter (ADE018)

  • 6 st. extra propeller (+ 4 på drönaren)

Utöver de tekniska aspekterna ingår även lite smått och gott i form av NV-filter för kameran, en bärväska från Samsonite som rymmer allt, rengöringsutrustning, och till sist några händiga 3D-printade saker som förlängda landningsben, skydd för spakar på styrkontroll mm.

Inga appar på telefonen eller sonika krävs, allt sköts genom styrkontrollen och CrystalSky-skärmen. Det är bara att sätta i batterierna och köra igång. Glöm inte att se över de regelverk som finns

Jag önskar 3 500 kronor för allt.
Vilket jag tycker är fullt rimligt sett till vad endast en begagnad CrystalSky-skärm i regel går loss för. Först till kvarn!

Paketet finns i Gävle för upphämtning, men kan även skickas mot förskottsbetalning och att köparen står för fraktkostnaden. Allt är i bra skick och kan efter överenskommelse testas vid upphämtning.

Frågor? Funderingar? Köpsugen?
Det är bara att skicka ett meddelande eller tagga mig i kommentarfältet (@Yatagarasu).

Läs hela annonsen här

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Testpilot

Annonsen är avslutad

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >