Radiator(er) 480 + Lian Li Uni Fans, evt AM5 kit

Permalänk
Medlem

Radiator(er) 480 + Lian Li Uni Fans, evt AM5 kit

Hej på er!

Skaffade nytt chassi så man har ett litet projektbygge att roa sig med; går förvisso att använda befintliga vattenkylningsloopen, men tänkte kolla om det finns någon som sitter på en eller två 480 radiatorer (svart) och Lian Li Uni Fans (antingen RGB eller varianten med RGB på sidorna bara) så man kan testa denna nya trenden med kopplingsbara fläktar å slippa en drös sladdar?

Har i dagsläget en 360 samt 280 radiator som kan säljas/bytas, med (om jag inte minns helt fel) EK Vardar EVO RGB fläktar i matchande storlek (3 x 120, 2 x 140).

Kan även vara intressant med AM5 uppgradering i form av 7800X3D eller 7900X3D å moderkort, evt även matchande DDR5 (minst 32Gb). Sitter i nu-läget på en 5900X, Asus Crosshair Dark Hero å 2x16Gb Trident Z RGB (NEO tror jag, men får kolla när jag är hemma), som kan agera bytesobjekt eller säljs om jag köper annat.

Hör gärna av er om ni har något liggandes, samt vad vi begär för grejerna i så fall.

God Jul!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kanske inte vad du letar efter men OM ditt chassi tar 420-radiatorer så kan det vara värt att kolla in aquatunings rea. Där kan man få en Nemesis GTS 420 för dryga femhundringen. 420 och 480 radiatorer har ju ändå samma area tänker jag

Visa signatur

C>++

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnnoyingIB:

Kanske inte vad du letar efter men OM ditt chassi tar 420-radiatorer så kan det vara värt att kolla in aquatunings rea. Där kan man få en Nemesis GTS 420 för dryga femhundringen. 420 och 480 radiatorer har ju ändå samma area tänker jag

Ska kolla, tack för tipset 👍🙂
Slog till på ett Lian Li L3000 Plus på Webhallens rea, verkar spännande och sväljer det mesta 😎
(Sedan att jag absolut inte behöver det är en annan femma, menmen 😬)

Permalänk
Medlem

Har en ek 480 se radiator om det är intressant

Permalänk
Medlem

Har hittat 2st 480 radiatorer nu, om någon sitter på några Lian Li Uni Fan Sl120 v2 (120/140mm) som har blivit liggandes så är jag intresserad

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad