Permalänk
Medlem

Sony MZ-N707 type R ny skick

Säljer en Sony MZ-N707 type R ny skick med alla sakerna i mint condition inte en repa skulle jag säga finns på dem. Endast kartongen som är i sämre skick. 4 st md skivor följer med.

Vet inte vad jag ska sätta för pris då de på ebay varierar och alla har inte det kompletta kitet.

Kom med bud ni som vet vad ni köper men skambud undanbedes

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Var inte i går man såg en mini disk player för försäljning och en bra modell kul att se en sån igen.

Permalänk
Medlem

Vet inte om budet är rimligt men börjar med 1400:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

Var inte i går man såg en mini disk player för försäljning och en bra modell kul att se en sån igen.

Nä jag vet de börjar bli efter sökta dessa fick tag på den av slump och är typ ny men har ingen användning av den så bättre att den hamnar hos någon som kan uppskatta den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HiGGe:

Vet inte om budet är rimligt men börjar med 1400:-

vi kollar och ser då jag bara kan gå på ebay där ligger mint utan låda osv upp till 3000 men jag är inte så girig

Permalänk
Medlem
Skrivet av tatt2d:

Nä jag vet de börjar bli efter sökta dessa fick tag på den av slump och är typ ny men har ingen användning av den så bättre att den hamnar hos någon som kan uppskatta den.

sony är mer eftersökt en andra modeler har inte mycket kunskap men har haft en i yngre år men lycka till med försäljningen

Permalänk
Medlem
Skrivet av HiGGe:

Vet inte om budet är rimligt men börjar med 1400:-

Kommer snart avsluta annonsen är det ditt slutgiltiga bud och stående bud

Permalänk
Medlem

Drar mig ur, hittat annat. Tack ändå!