Skumt Problem med min Sony Xperia !lll och Samsug Galaxt Watch4 Classic LTA

Permalänk

Skumt Problem med min Sony Xperia !lll och Samsug Galaxt Watch4 Classic LTA

Jag har en Samsung Smartwatch 4 Classic 46mm LTE-
Den har fungerat bra ihop med min Sony Xperia 1 lll.
Det enda jag fick göra är att ta bort Samsung Health Monitoroch sedan ladda ner en och installera en "modified" version av Samsung Health Monitor på Klocka och telefon.

Allt fungerade perfekt tills i förra veckan.
Nu vill min fingertrycksläsare inte fungera korrekt. Ibland inte alls, Ibald klagar den på fusk/smuts och ibland så funkar den bara
Jag har pratat med sony och vi kommer överens om att det kan vara problem med mjukvara, För telefonen fungerar perfekt när Samsungs app är borttagen.

Hjälp tas hjälpsamt emot

Telefonen och klockan är INTE ROOTAD

Visa signatur

CPU: AMD FX-9590 | CPU COOLER: Noctua NH-D15 | MB: Gigabyte 990FXA-UD3 | GPU: Gigabyte GV-RX580AORUS-8GB (Radeon RX580 8G) | RAM: 32 GB HyperX Savage 2400MHz DDR3 | SSD: OS/PROG/SPEL: 2x Kingston A400 480GB (Raid 0) | HDD (Lagring): 500 GB | Chassi: Cooler Master Storm Trooper (Windowed) | PSU: Coolermaster V1200 | Skärmar: 3x24" ACER - G246HLBbid 60hz + 1x24" ACER - GN246HLB 144hz

Permalänk
Medlem

Ett tips är att korrläsa ditt inlägg innan du postar det. Jag fattar ingenting.

Har du jailbreakat telefonen och klockan? Vad för app? Sker det när telefonen och klockan är ihopkopplade? Eller inte ihopkopplade? Finns gud?

Permalänk
Skrivet av izzie:

Ett tips är att korrläsa ditt inlägg innan du postar det. Jag fattar ingenting.

Har du jailbreakat telefonen och klockan? Vad för app? Sker det när telefonen och klockan är ihopkopplade? Eller inte ihopkopplade? Finns gud?

Det är åtgärdat nu. Inte riktigt van vid surfplatta.
Jag har aldrig root:at pga garantin troligtvis går ut.

Visa signatur

CPU: AMD FX-9590 | CPU COOLER: Noctua NH-D15 | MB: Gigabyte 990FXA-UD3 | GPU: Gigabyte GV-RX580AORUS-8GB (Radeon RX580 8G) | RAM: 32 GB HyperX Savage 2400MHz DDR3 | SSD: OS/PROG/SPEL: 2x Kingston A400 480GB (Raid 0) | HDD (Lagring): 500 GB | Chassi: Cooler Master Storm Trooper (Windowed) | PSU: Coolermaster V1200 | Skärmar: 3x24" ACER - G246HLBbid 60hz + 1x24" ACER - GN246HLB 144hz