wittwang vinkar!

Permalänk
Skrivmaskin

wittwang vinkar!

Under försommaren 2017 fick jag möjlighet att kombinera mina två största intressen: Teknik och skrivande. Sedan dess har det blivit nära 2 000 nyhetsartiklar, reportage, quiz och annat kul, sida vid sida med redaktionen och tillsammans med världens skönaste forum!

Nu har jag satt mina sista typer som frilans++ och i närtid återstår att ro en andra mastersuppsats i land och därefter jobb av något slag

Tack och bock för över sex år av nattsuddande, diskussioner och hårdvara!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Wittwang:

Under försommaren 2017 fick jag möjlighet att kombinera mina två största intressen: Teknik och skrivande. Sedan dess har det blivit nära 2 000 nyhetsartiklar, reportage, quiz och annat kul, sida vid sida med redaktionen och tillsammans med världens skönaste forum!

Nu har jag satt mina sista typer som frilans++ och i närtid återstår att ro en andra mastersuppsats i land och därefter jobb av något slag

Tack och bock för över sex år av nattsuddande, diskussioner och hårdvara!

Tack för alla dina insatser över åren, och stort lycka till med uppsats och framtida utmaningar! <3

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Lycka till framöver!

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Lycka till framöver, och tack!

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem

Lycka till med vad du än hittar på.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Tack för alla år @Wittwang! Jag minns fortfarande dagen jag tog in dig som frilansare. Ditt arbetsprov var om tåg och din motivering för att söka vara något i stil med "det här verkar roligt". Jag var tveksam, men du skrev bra, så jag chansade. Ett jävla bra beslut så här i efterhand. Någon flitigare, mer driven och vetgirig skribent får man leta efter.

Vi ses i Linköping!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Tack och lycka till!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Geeks
SweClockers

Tack för alla fantastiska insatser genom åren @Wittwang, du har ju praktiskt taget vuxit upp på SweClockers! Alltid varit kul att få jobba med dig och lycka till nu med uppsats, jobb m.m.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Skrivmaskin

Tack för alla vänliga ord och lyckönskningar! Jag har en stark känsla av att varken teknik- eller skrivintresset kommer att dö ut i första tagen, varför det mycket väl kan komma av bli någon medlemsrecension eller något, i den berömda framtiden

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Wittwang:

Under försommaren 2017 fick jag möjlighet att kombinera mina två största intressen: Teknik och skrivande. Sedan dess har det blivit nära 2 000 nyhetsartiklar, reportage, quiz och annat kul, sida vid sida med redaktionen och tillsammans med världens skönaste forum!

Nu har jag satt mina sista typer som frilans++ och i närtid återstår att ro en andra mastersuppsats i land och därefter jobb av något slag

Tack och bock för över sex år av nattsuddande, diskussioner och hårdvara!

Tack för all korr och glada tillrop på mina amatörskrivna artiklar! Hoppas det går kanoners med mastersarbetet och att nästkommande jobb blir något roligt och engagerande. Vi får ta en öl nästa gång vi är i edera trakt! 😁

Jag misstänker att skrivande och teknik inte är ett intresse som dör utan bara något man tar ett uppehåll ifrån!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Tack för alla grymma artiklar och lycka till med uppsatsen!

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Tack för allt, tråkigt för oss. Lycka till med uppsatsen!

Permalänk
Hedersmedlem

@Wittwang Stort tack för alla artiklar, alltid välskrivna och intressanta! Lycka till

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Tack för allt! Vet inte hur många gånger du räddade oss med diverse artiklar, quiz och helgstuff.
Lycka till med uppsatsen nu och ska bli intressant att höra vad för jobb du landar sen.

På tal om annat så börjar det bli dags att damma av mina CS-skills nu när 2an är släppt. Dags att lira lite igen

Permalänk
Medlem

Tack för ditt arbete genom åren här på Sweclockers

Lycka till med dina nya utmaningar!

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Kenneth:

Tack för allt! Vet inte hur många gånger du räddade oss med diverse artiklar, quiz och helgstuff.
Lycka till med uppsatsen nu och ska bli intressant att höra vad för jobb du landar sen.

På tal om annat så börjar det bli dags att damma av mina CS-skills nu när 2an är släppt. Dags att lira lite igen

Det här är en 1v1 jag behöver se. Hört att @wittwang har en miljon timmar i CS.

On topic: Nu har vi äntligen tid att grunda vårt Hockeypulver-imperium, perfekt. 🥹 Tack för alla gånger du räknat rätt åt mig, och tacklat Tim Apples överraskningar. Och en massa andra dumheter såklart.

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Även när osedvanligt lanseringstunga och sena kvällar avlöste varandra var det alltid en fröjd att täcka det tillsammans med @wittwang. En förträfflig kombination av nördighet och driv, paketerat i en hejdlöst trevlig karl. Nästa arbetsplats kommer skatta sig lyckliga att Arvid är en del av gänget! 👌💪☕

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Tråkigt för oss och kul för dig! Lycka till med nästa utmaning @Wittwang

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av landmarks:

Det här är en 1v1 jag behöver se. Hört att @wittwang har en miljon timmar i CS.

On topic: Nu har vi äntligen tid att grunda vårt Hockeypulver-imperium, perfekt. 🥹 Tack för alla gånger du räknat rätt åt mig, och tacklat Tim Apples överraskningar. Och en massa andra dumheter såklart.

Vi kör stream på Spelclockers-Twitch, du och jag kommenterar detta och jag kan inget om CS! 😁

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av DavidtheDoom:

Vi kör stream på Spelclockers-Twitch, du och jag kommenterar detta och jag kan inget om CS! 😁

Allt med den här idén är perfekt. Ja, ja och ja!

Permalänk
Skrivmaskin

Oj, otroligt fina ord från både gamla kollegor och SweClockare – ingen citerad, ingen glömd! Jättekul att läsa att den här väldigt ambitiösa hobbyaktiviteten varit givande för fler än mig. Blir nästan lite rörd, eller ja... byt "nästan" mot "väldigt" 😅

Med de första lediga helgerna och nätterna på 5–6 år har jag i alla fall fått orimligt mycket tid till att testa CS2 och peta med andra grejer, så 1v1 eller annat pangande är möjligt när som helst @Kenneth (och @DavidtheDoom + @landmarks)

För den som inte hoppar runt i CS finns den otroligt lockande möjligheten att titta på och snacka med en livs levande @wittwang på Moderskeppet nu på torsdag–fredag. Det ska bli superkul att återigen upptäcka vilka härliga nördar som gömmer sig bakom SweC-profilerna 😍

Permalänk
Medlem

Stor förlust för alla läsare på sidan, har alltid sett fram emot all din aktivitet på udda tider. Vet inte hur ofta men känns som hela tiden att saker dyker upp mitt i nätterna och bidrar till att hålla sidan levande

Lycka till med allt! Inte för att du behöver det, men för att du förtjänar lycka!

Permalänk
Medlem

Tack för all läsning du gett oss. Lycka till! 💪

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10